STRESSA

Jakke fra Zara // Tee HER // Bukse HER // Sko HER (adlinks)

Ville egentlig bare titte innom å få sagt hei til dere 🙂 Jeg er superstressa for øyeblikket med eksamen både i morgen OG torsdag, så her går all tid til lesing. Ligger oppe til typ 6-7 på morningen hver natt å leser, så sover jeg- og så er det på’n igjen med lesing. Haha huff! Har to eksamener til også, en neste uke og en uken etter der. Derfor blir det litt halvveis her med bloggen, men håper det er OK. Etter torsdag er jeg nok litt mindre stresset og skal prøve å få til litt bloggings fremover da ♥ LOVE YOU GUYYSSSS!!

25 kommentarer
    1. Masse lykke til!! Jeg skal gjøre det samme til høsten, skal du fortsette på Sonans, eller er du helt ferdig nå?<3

    2. Hvorfor sier “alle” bloggere ordet TYP hele tiden ?
      Altså , ……..er ikke det et svenskt ord også ?

    3. Hvordan fungerer det å ta opp gym? Må man ikke ta opp hele faget, eller er det tilrettelagt en eksamen?
      Btw du ser sykt bra ut!

    4. Hei! Først og fremst vil jeg si at jeg ser utrolig mye opp til deg! Elsker bloggen din, du er unik, stå på!❤Jeg lurer bare på en ting. Er det ideelt å ta “fri” fra diett i 2 uker? Skal reise til Hellas med fem venninner. Jeg pleier å ha en “cheat day” i uka hvor jeg unner meg det jeg har lyst på, men nå vil jeg bare nyte ferien. Har 2 uker mye å si for vekta om jeg er sunn ellers? Jeg trener ikke, men har hatt en kostholdsendring og har gått ned ca. 10 kg. Jeg vet at du har hatt en livsstilsendring og reiser mye. Hva er dine erfaringer med det? Hva pleier du å gjøre? Hadde satt utrolig stor pris på svar, du er en stoor inspirasjon for meg!

    5. Hei, Andrea. Jeg er jo en trofast leser og har lest bloggen din i alle de år. Kanskje viktig å begynne og tenke på at du må ta vare på leserne? Slik som at du skulle ha spørsmålsrunde for litt siden, mange stilte spørsmål og slikt men det kom aldri noe mer. Vi setter jo pris på oppdatering fra deg, noe som blir sjeldnere og sjeldnere..

    6. Masse lykke til, Andrea! Håper virkelig det går veien for deg 🙂 Har tatt syv eksamener ved sonans dette semesteret, så kjenner definitivt til stresset og det å sitte våken til langt på natt! Bare husk å ta vare på deg selv! Søvn er veldig viktig, men det vet du nok allerede.
      Jeg føler med deg! Stå på, dette går nok bra 🙂

    7. Emilie; Hvis man ikke kan betale for hunden i seg selv, skal man hvertfall ikke ha hund da det koster mye mer bare å HA hunden, forsikring, mat, utstyr.. Det gjør vondt i hjertet at dette faktisk er en innsamling, jeg er dyrepleier og vi har nok av eiere som blir fratatt hundene sine til mattilsynet fordi eier ikke kan betale for forebyggende behandling av helse på hunden.. Og hvis hun absolutt skal ha hund, så dra til FOD gården og adopter en som trenger det.. Men dette fraråder jeg sterkt!!!

    8. Må si meg helt enig med hun over meg her.
      Hvis man må fikse en innsamling for å få det til å funke, og i det hele tatt få hunden i hus, sier vel at det ikke er riktig tid og ansvar å ta på seg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg