PLANENE MINE FOR DEN NESTE MÅNEDEN

BERGENFEST 14-17 JUNI ♥

Allerde på onsdag er det klart for Bergenfest!!! Hadde faktisk aldri hørt om det før jeg flyttet hit, men det skal tydeligvis være tingen- haha. Det er en festival som varer i fire dager, og dit kommer blant annet Ellie Goulding, Karpe Diem og Zara Larsson. GØY! Kan se for meg at hele byen er en eneste stor fest de dagene der, så det gleder jeg meg veldig til. Den perfekte måten å feire at skoleåret er over og at sommerferien er i gang 💛

PALMESUS 30 JUNI – 2 JULI ♥

JADDAAA!! Var på Palmesus for første gang i fjor sommer, og siden det var en såpass stor suksess (til tross for drittvær), så tenker jeg meg seff å ta turen tilbake. Festivaler er noe av det beste og morsomste jeg vet! Krysser fingrene for at solen smiler denne gangen, og at det blir tidenes helg 🔥🔥

CANNES 10-17 JULI


En liten jentetur må til hver sommer, og i år blir det faktisk Cannes i stedet for Marbella! Har vært der en gang før for et par år siden, da var jeg typ 15-16 år- så det skal bli spennende å dra tilbake som “voksen”. Denne ferien skal bestå av beach clubs, festing, god mat, shopping og soling. JAAA 😍😍

BARCELONA 17-27 JULI


17.juli er det familietur til Barcelona som står på planen! Planen er at jeg og M flyr rett fra Cannes og møter resten av fammen i Barca. Der skal vi nyte 10 late dager i en av de flotteste byene jeg vet om 🙂 Gleder meg helt sykt til familietur, vi har faktisk ikke dratt utenlands sammen i sommerferien på årevis nå. Jeg elsker familien min, og digger å være med de- så dette skal bli helt fantastisk koselig. Men håper seff jeg klarer å dra med meg søsknene mine litt på cløøben i løpet av turen også- haha 💃💃💃

Ellers skal jeg en liten tur til Stockholm neste uke, være endel i Oslo, forhåpentligvis ha noen skikkelig fine sommerdager her i Bergen og selvfølgelig prøve å ta meg en tur eller to på hytta 💘💘

Hva er dine planer for sommeren?

7 kommentarer
    1. Hei! Kunne du skrevet om veien til dit du har kommet, med tanke på kropp. Mat og trening. Du har blitt så utrolig fin!

    2. Jeg skal til Cannes fra 10-17 juli jeg også!! Haha, hvor sykt er ikke det! Vet vi skal fly fra Gardemoen… men husker ikke helt når, tror det er på ettermiddagen? Når på dagen drar du? Håper så utrolig høyt at jeg møter deg, det har jeg hatt lyst til SÅ lenge! Tror jeg har lest bloggen din i sånn 6-7 år, og jeg elsker både deg og bloggen din! Hvilke hotel skal dere bo på forresten? Jeg (og mannen) skal bo på pierre & vacances villa francia 😃

    3. Hei! Først og fremst vil jeg si at jeg ser utrolig mye opp til deg! Elsker bloggen din, du er unik, stå på!❤Jeg lurer bare på en ting. Er det ideelt å ta “fri” fra diett i 2 uker? Skal reise til Hellas med fem venninner. Jeg pleier å ha en “cheat day” i uka hvor jeg unner meg det jeg har lyst på, men nå vil jeg bare nyte ferien. Har 2 uker mye å si for vekta om jeg er sunn ellers? Jeg trener ikke, men har hatt en kostholdsendring og har gått ned ca. 10 kg. Jeg vet at du har hatt en livsstilsendring og reiser mye. Hva er dine erfaringer med det? Hva pleier du å gjøre? Hadde satt utrolig stor pris på svar, du er en stoor inspirasjon for meg!

    4. Anonym: Kan sikkert tipse litt etter at jeg har vært der ja! Enn så lenge aner jeg ikke, har ikke vært der siden jeg var sånn 14-15 år 🙂 Men husker at la rambla liksom er hovedgaten der hvor det er en haug med butikker <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg