1 DAG TIL SOMMERFERIE

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

WÆÆÆ! I morgen er det klart for min fjerde og siste eksamen, sosiologi 🙂 Med andre ord har jeg altså sommerferie så fort den er ferdig! Det skal bli tidenes belønning, er virkelig drittlei av å ikke gjøre noe annet enn å lese. Bergenfest står på planen fra i morgen og til og med lørdag, og så kjører jeg faktisk hjem til Oslo på søndag. Hvor lenge jeg blir er usikker, tenker jeg ser litt ann etter været! Gidder ikke være i Bergen om det bare skal regne, da kommer jeg heller når det er fint vær igjen- haha. Det er jo tross alt SOMMER, da er ikke 11 grader og pøsregn ideelt 😜😜  

Nå skal jeg til det juridiske fakultet for å lese med de andre. Kryss fingrene for meg i morgen, så snakkes vi når jeg er ferdig!! ♥

26 kommentarer
    1. Anonym: Tjaaa! Det er veldig interessant og mye sier litt seg selv, men allikevel er det sykt mange faglige begreper man må kunne 🙂 Trodde det skulle være mye lettere enn det faktisk er. Men liker faget veldig godt <3

    2. Du får flytte tilbake til Oslo da vettu 🙂 🙂 her er det ganske bra vær om du skal si noe på det!

    3. Kan jeg spørre hvordan det gikk med deg på gym-eksamen? Hvilke idretter fikk du? Skal ha den selv nemlig, så lurte litt på hvordan det fungerer..

    4. Hvorfor tok du ikke opp alle fagene på 1 år? Har du ikke tatt opp fag i mange år nå? Er vel ikke så vanskelig

    5. Hei!
      Hvor lenge har du brukt invisalign på tennene nå? Kunne du skrevet litt om hvordan det har vært å bruke det hittil og hva du synes om det? 🙂

    6. Du er utrolig flink! Leser og jobber, klarer samtidig å blogge, og det du skriver er i tillegg interessant. Synes personlig du burde vært på topp, ingen click-bait overskrifter, ikke gjennomsyret av reklame og du virker generelt åpen og ekte. Håper eksamen gikk bra og ha en fin sommerferie 🙂

    7. Du blogger så sykt sjeldent…. når du i tillegg hsr sommerferie pg ikke skole som du må jobbe med så bør du greie å blogge litt oftere,

    8. Bloggen din er så sinnsykt kjedlig og det har den vært svært lenge nå. Virker ikke som du har noe ønske om å blogge lengre og du bør egentlig bare få deg en vanlig jobb..

    9. Hvorfor blogger du så sinnsykt sjeldent og kjedelig…. gi noe tilbake til oss leserne dine som klikker oss inn dag etter dag, til tross for ingen innlegg. Plis 🙂

    10. Hei:) håper du syns det er greit å svare på dette, men når du skulle ta lappen, hvor mange kjøretimer endte du opp med å måtte ha?:) elsker bloggen din!

    11. greit at du var på bergenfest. men bloggen er jo “jobben” din, så hvorfor i helvete (unnskyld språkbruket) greier du ikke å blogge på en uke? alle andre greier det jo. jeg synes du dessverre har falt veldig det siste året. Blogger sjeldent og lover ting du aldri holder.

    12. Dessverre helt enig med andre over her. Synes det er veldig dårlig å ikke skrive ett eneste innlegg på såå lenge. Det tar vel ikke SÅ lang tid å lage ett innlegg? Skikkelig dårlig at du tjener så godt, når man ser hvor lite du egentlig jobber/fortjener! Kan du ikke bare slutte å blogge når du obvious ikke liker det lenger?

    13. Det er faktisk provoserende, jeg og de fleste andre med “vanlige” type jobber, jobber ræven av oss hver dag. Med både fysisk og psykisk anstrengende arbeidsoppgaver. Jeg er helt kake jeg etter jobb jeg. Og jeg tjener kanskje en brøkdel av det du gjør – skrive et par middelmådige innlegg noen ganger i måneden, reklamere for klær og betakaroten, og ellers gjøre gøye ting som å reise rundt hele tiden, dra på festivaler og konserter. Og dette tjener du helt syke penger på. Vær litt takknemlig og ydmyk for denne jobben du har, som har gitt deg alle disse mulighetene dine. Flere andre bloggere klarer fint å blogge og levere ordentlige innlegg selv om det er sommer. Gi opp bloggen eller ta deg sammen

    14. Ganske urettferdig din “topp-plass” på blogglisten. Du leverer ikke sammenkiknet med andre. Sykt enig med kommentarene ovenfor med samme type synspunkt. Er det ikke på tide å finne seg en jobb i arbedslivet som du fortjener? Jeg er ikke nettroll av den saks skyld, men har fulgt deg over lenger inkludert andre bloggere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg