EKTE SOMMERKOS

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Pappas grillmat er HIMMELEN, naaaaam!!

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Hahaha, se lille tigge-guri a! Hvordan kan en skapning være så søøøøøøt. Verdens beste ♥

Processed with VSCO with a5 preset

Her har dere Putte, katten til mormor og morfar! Han er vel 14 år eller noe sånt, så begynner å bli en gammel mann. Husker fortsatt den dagen han og søsteren hadde blitt født og vi fikk hilse på, så koselig 🙂 Han er virkelig verdens skjønneste kattepus, og jeg er sååå glad i han. Kommer alltid når jeg roper på han, søtnos ♥

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Genseren min finner dere HER. Så sommerlig og fin!
Processed with VSCO with a5 preset

Min fantastiske morfar 🙂 Han blir hele 89 år i desember, og holder seg helt sykt bra. I går malte han huset, han står på ski hele vinteren, jogger ute om sommeren, lager middag, passer på et helt hus alene og kjører for å besøke mormor på hjemmet sitt hver eneste dag. For en mann! Så stolt av han ♥

Et lite bildedryss fra det siste døgnet mitt på hytta i Sverige! Så herlig å få sett familie, spise nydelig mat og bare kose seg. Slike dager gjør godt langt inn i sjela 🙂 Nå bærer det tilbake mot Oslo, hvor jeg blir 5 dager før det et klart for Palmesus i Kristiansand. Det skal bli SÅ gøy!!!

12 kommentarer
    1. Anonym: Har trent på noe som heter bergen fitness fordi det ligger rett ved oss, men er egt ikke å anbefale. Veldig lite og lite utvalg 🙂 Skal tilbake på sats elixia nå!

    2. Morfaren din virker jo bare helt rå! Og så utrolig god og snill han så ut! Familie altså, gull verdt <3

    3. For en kjekk morfar du har 🙂 Jeg mistet min morfar i September 2016, 92 år gammel… Han var sprek helt til det siste, men fikk desverre lungebetennelse 🙁 Savner han hver eneste dag <33 Flott å se at du tar vare på de gamle, man vet aldri hvor lenge man har dem... Jeg har heldigvis fortsatt min kjære snille mormor som jeg er mye sammen med 🙂

    4. Stina: Ah, huff så trist.. Slik er dessverre livet 🙁 Men tenk så heldig han var som fikk bli så gammel, og ikke minst at han var sprek og fin så og si hele livet! Det er ingen selvfølge <3 Og ja det er veldig viktig å ta vare på de gamle, virker som at altfor mange unge i dag glemmer besteforeldrene sine litt. Skjønner at det er fort gjort, men man har jo ingen garantier for hvor lenge de lever- og det er veldig kjipt å sitte igjen å angre fordi man ikke så dem eller snakket nok med dem 🙂 Koselig å høre at du tilbringer mye tid med mormoren din! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg