Challenge: 15 innlegg på 5 dager


Haha, wæææ!! Nå har jeg bestemt meg for å gi meg selv en utfordring, nemlig å blogge 3 ganger hver dag de neste fem dagene- altså fra i dag og til og med fredag. Hvorfor? Rett og slett fordi jeg har kjempedårlig samvittighet for hvor lite jeg har prioritert bloggen den siste tiden, og jeg vet at mange av dere er skuffet. Så derfor skal de neste fem dagene før Palmesus KUN handle om bloggen, og det vil bli det eneste som prioriteres. Sikkert mange som tror jeg aldri skal klare dette, men bare vent å se- haha. Dette skal jeg få til! Og det blir gøy! 😄💖

11 kommentarer
    1. Hei Andrea! Jeg er virkelig en stor fan av deg, jeg tror jeg har lest bloggen din omtrent helt siden du startet, og du har alltid vært en av mine favorittbloggere! Det jeg kanskje savner litt på bloggen din er litt mer hverdagslig og personlig blogging. Selv om du har blogget i mange år føler jeg at jeg kjente deg bedre før da du gikk på vgs og blogget litt mer, mens nå føler jeg at jeg ikke kjenner deg/kan relatere meg til deg på samme måten som jeg kunne før. Du skriver ofte hva du skal, feks på reise, besøk eller konsert osv. Deretter skriver du kanskje at dere koser dere og legger ved fine bilder, men føler at det ikke er noe personlig? Jeg skulle ønske du tok oss med på reisene litt mer, at du blogget mer om ting dere opplevde, feks mennesker dere møter, hvordan folk er mot dere (feks i usa, ser for meg at dere opplever mye morsomt og at folk kanskje kommer bort til dere og prater osv?). Jeg sjønner at det må være vanskelig å vere personlig på bloggen, så jeg mener ikke at du skal utlevere deg på noen måte som er ubehagelig for deg, kanskje bare blogge litt mer detaljert om opplevelser og om hva du tenker om ulike opplevelser? Jeg vet ikke om dette ble veldig langt og usammenhengende men håper du sjønner litt hva jeg mener. Du virker så utrolig søt, snill og omsorgsfull, jeg skulle bare ønske vi kunne bli litt bedre kjent med deg, slik du er nå 🙂 Stor klem

    2. Hei, kan du skrive et innlegg om hva du anbefaler å gjøre i vergen? Steder å spise, ting å besøke, utesteder etc?
      Skal til Bergen om 2 uker, har aldri vært der før. Så hadde vært fint med litt tips fra en som bor der.

    3. Siden du er blitt så sunn kan du evt skrive et innlegg om korleis du starta? 🙂
      Ellers er “time for time” innlegg gøy, innlegg om trening, basics osv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg