Jeg svarer: Drugs, boys, skulking ++

Er du a eller b-menneske? B-menneske uten tvil! Er dessverre verdens største natteravn og vil aldri legge meg, haha. Men min største drøm å bli et a-menneske.. går det ann å bare forandre seg 100% på den måten? PLIS si ja 😉

Tre positive og tre negative ting om deg? Positive: snill, spontan og optimist. Negative: langsur om jeg har kranglet med noen (ikke sånn i evigheter altså, men klarer ikke å bare skvære opp og være helt normal med en gang, trenger minst en natt på meg- haha), kan være tilbaketrukken i sosiale sammenhenger hvor jeg kjenner ingen eller få og at jeg er sinnsykt dårlig på å få ting gjort med en gang.

Hvilken årstid liker du best i forhold til klær? Uten tvil våren eller høsten. Da føler jeg du kan ha de kuleste antrekkene, med både lag-på-lag, skjerf og kule jakker! Hvor spennende kan man gjøre et antrekk når det er 35 grader og sol liksom? Samme med hvis det er tyve minusgrader, da må man bare ty til den tjukkeste jakken man har. Kjedeliiiig!

Processed with VSCO with nc preset Processed with VSCO with a6 preset

Hvor er du om 10 år? Ah.. Da håper jeg at jeg har gjort alt jeg vil, reist rundt og opplevd sinnsykt mye gøy. Ellers håper jeg at jeg har min egen skjønnhetsklinikk eller fler som går bra. Og verdens beste mann, oooog muligens en eller to små mini-me’s. Hihi. Men det aller, aller viktigste er at jeg er lykkelig- samme hvor mye penger jeg har eller hva jeg har oppnådd 🙂 Å være lykkelig og tilfreds er mitt #1 mål her i livet, alt annet kommer i andre rekke. 

Hva er din beste egenskap? Veldig vanskelig å si, jeg har mange gode kvaliteter som jeg er glad for at jeg har. Det aller viktigste for meg for tiden er å generelt sett være et bra menneske, både når det kommer til fremmede, bekjente, venner og familie. Jeg er veldig inkluderende, og med meg eller hos meg får alle som vil være med! Jeg utestenger ingen, jeg dømmer ingen, jeg baksnakker ingen og jeg vil være hyggelig mot alle jeg møter på min vei. Og dette tankesettet er jeg veldig glad for at jeg har opparbeidet meg 🙂 

Hva foretrekker du å bruke penger på? Shopping, mat og reiser. Når det gjelder mat-delen har jeg forandret meg veldig, for nå spiser jeg svært sjeldent ute. Før kunne jeg gjerne spise ute nesten hver eneste dag, men nå skjer det kanskje 1-2 ganger i mnd maks. Men når det kommer til å handle på matbutikken så elsker jeg å kunne unne meg det jeg vil ha! Jeg elsker å ha fult kjøleskap med en haug av valgmuligheter, så å ha det er absolutt en pengeprioritering for meg. Shopping er jeg dessverre like glad i som jeg alltid har vært, men vil si jeg har klart å begrense meg veeeldig. Og med reiser så reiser jeg vel like mye som jeg “alltid” har gjort, men det er verdt alle verdens penger for meg. En genser blir du før eller siden lei av, men minner vil aldri forsvinne! ♥

Hva er dine planer for helgen? PALMESUS! Og det gleder jeg meg veldig til. Festivaler er noe av det beste jeg vet, blir bare så sinnsykt glad av det. Vi er en gjeng på fire jenter som reiser ned, og jeg kjenner heldigvis mange andre som skal også. Tror det blir tidenes helg i Kristiansand med nye eventyr 🙂

Pleier du å øve deg på hva du skal si om du ringer til noen? Isåfall hvorfor? Haha, JA, det gjør jeg faktisk noen ganger. Mest hvis jeg skal ringe kundeservice til et eller annet, det haaater jeg. Da finner jeg alltid ut hva jeg skal si før jeg trykker på ring. Ellers tenker jeg at jeg kan gjøre det hvis man typ skal ta en alvorsprat med noen over tlf, da ville jeg tenkt over hva jeg skal si. 

Du er 30 år og har 60 år igjen å leve. Ville du helst beholdt en ung kropp eller et ungt sinn? Denne bør kanskje være vanskelig, men for meg er den lekende lett. Uten tvil et ungt sinn! At hodet er med deg er virkelig så utrolig viktig, det har jeg virkelig innsett etter at mormoren min fikk alzheimer. At kroppen eldes har jo sin sjarm, og den kan jo absolutt fungere godt selvom du blir eldre. 

Processed with VSCO with a5 preset

Fortell tre ting leserne dine ikke vet om deg? Ahh, har jo virkelig ramset opp ting dere ikke vet om meg sikkert tusen ganger- så det blir enda vanskeligere for hver gang. Men okay!

1: Jeg har blitt litt playaahh etter at jeg ble singel for et halvt år siden (hahaha neida, så teit), men for første gang i livet mitt har jeg faktisk gjort det “beste” ut av det å være singel. Før gadd jeg ikke gutter, men nå har jeg funnet ut at det er litt morro. Så nå er jeg en liten flørtepus som gjerne kan ha daglig kontakt med ti gutter liksom, haha. Riktignok selvfølgelig ikke noe seriøst da, er jeg med en så holder jeg meg til en. Nå høres jeg sikkert ut som en standar fuckboy, men tenk så mange drittsekker det er der ute da- sorry, men jeg har innsett at snakker du med en gutt så er sannsynligheten ekstreeeemt liten for at det er kun er deg han snakker med. Ikke noe vits i å være naiv. Så hvorfor ikke kjøre samme game tilbake? ;)))

2: Jeg har aldri prøvd noe form for dop, og er sterk motstander av det. Selvfølgelig, folk får gjøre hva de vil for min del, det er ikke sånn at jeg misliker deg eller dømmer deg om du tar kokain når du fester, men selv har jeg bare alltid tatt avstand til den slags. Heldigvis gjelder det samme alle jeg pleier å omgås, så det er skikkelig deilig. Alkohol er mer enn nok for min del, og uansett tenker jeg at det er bra å ikke en gang ha prøvd, for da vet du ikke hva du eventuelt kunne “savnet”. Så til alle mine yngre lesere: Drugs er noe dere mest sannsynlig vil møte på en eller annen gang og det er IKKE kult, så hold dere langt unna ♥ Man aner ikke en gang hva man egentlig får i seg med tanke på at man må kjøpe det på gata, noe som er utrolig skummelt

3: Jeg var en skikkelig skulker på skolen. HAHA! Lærerens englebarn har jeg aldri vært, og jeg har dessverre en liten utålmodig ramp i meg. Jeg var ikke den som kom på skolen for å lære, men heller for å unngå fravær og selvfølgelig for det sosiale. Men dette tror jeg forsåvidt gjelder mange. Uansett- skulkingen startet vel på ungdomsskolen og ble verre utover vgs. Grunnen var vel blandingen av en åtte timers skoledag + lekser, prøver og alt som følger med- samtidig som jeg skulle drive en av norges største blogger og ikke minst alt som skjer på det private planet med kjærester og venner, det ble nok bare for mye for meg. Så ja, denne frøkna hadde nok mer fravær enn de aller aller fleste. Husker jeg var liiiivredd da foreldrene mine ville se vitnemålet mitt mtp alt fraværet, og en gang klarte faktisk jeg og en venninne å viske ut et av tallene med et blekkviskelær, slik at det ikke lenger var tosifret. LOL! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper dere synes det var gøy å lese! Natti natt fininger 💘

18 kommentarer
    1. Hehe, jeg har også blitt player! Yey!
      Før begynte jeg å gråte hvis gutten jeg “holdt på med” ikke svarte en dag, nå har jeg mer enn nok med å holde alle tinder-matchene i sjakk selv. Har møter hele uka omtrent og tar med noen på middag mens andre får besøk. Haha! Ikke noe vits i å binde seg, for det finnes jo alltids noen som er bedre der ute, ikke sant?
      Og det beste med å ha denne innstillingen er at jeg kan ha det gøy uten å skamme meg eller føle meg sviktet. Jeg gjør det tross alt bare for min egen del uten å ha forventninger om noe mer. Det er befriende 😉 I tillegg blir man mer attraktiv også, om man viser at man ikke er avhengig av gutten.

    2. Haha jeg har selv prøvd kokain, hadde ikke brydd meg om noen hadde film av det. Men å påstå at Andrea har gjort det bare for å være “slem” er skikkelig lavmål. Gå å spre faenskap andre steder…

    3. Hei!
      Kunne du skrevet litt om den usynlige tannreguleringen du har brukt? Hvor lenge du har brukt den og hvordan det har vært for deg? 🙂

    4. Hahaha! Begynte å le da jeg så det du skrev om å snakke med 10 gutter om dagen! Så syykt kjipt og lite personlig. Når du møter rett person vil du ikke tenke sånn. Det beste i hele verden er når personen du elsker, elsker deg. Den tryggheten, gleden han gir deg! Ååh jeg elsker kjæresten min! Det er liksom ikke noe å skryte av at masse gutter er interessert i deg, for det virkelige komplimentet er jo når en gutt bare vil ha deg. Ikke bare ligge med deg…

    5. Anonym: Haha, du misforstår meg nok bare! Jeg har vært i forhold nesten hele livet, og jeg vet veldig godt hvordan det er å være helt sinnsykt forelsket. Og ja det er helt fantastisk når du er den eneste i verden for en annen person og han for deg 🙂 Poenget er at nå som jeg er singel og ikke har en som er “spesiell” for meg, så synes jeg det er gøy å bare flørte litt rundt og snakke med fler, ser ikke noe galt i det. Bedre det enn å ikke snakke med noen, synes i alle fall jeg nå 😛 men begynner jeg å like en blir selvfølgelig situasjonen helt annerledes!

    6. Haha, elsker at du skrev at du er “player”. Føler meg helt lik! Før barn jeg en dødskjedelig singel jente som bare chillet og dreit i gutter. Nå syntes jeg det er kjempegøy, og snakker gjerne med mange samtidig 😁 Vet jo at de gjør det samme, så Why not?

    7. Elsker sånne innlegg! Kom med flere sånne 🙂 Mer personlig enn når du viser frem en veske eller nelly klær – selvom det selvfølgelig er kult iblant!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg