SUMMER 2016 TB



Rhodos <3

Pinerolo- Oslo’s beste restaurant i mine øyne!! Mååå tilbake dit asap, rene mathimmelen ♥

Late sommerdager i hovedstaden <3

Sommerkos på hytta <3

Mallorca <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liten tur til Tusenfryd for første gang på årevis <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marbella <3

Bursdagen til Madicken <3

Hankø <3

Image and video hosting by TinyPic

Flytting til Bergen i August <3

Et lite bildedryss fra sommeren i fjor! Noe av det beste med å være blogger må jo være at vi er nødt til å ha med oss kamera over alt og ta så masse bilder, for det resulterer jo i en haug av minner å se tilbake på. Og ikke minst å kunne lese hva man tenkte, følte og drev med feks mai 2011, haha. Tenk at jeg startet denne bloggen i 2008, jeg har jo faktisk blogget meg gjennom hele perioden fra man går fra barn til voksen. Helt utrolig unikt og kult spør dere meg! Så mye herlig å se tilbake på, og ikke minst gøy å se hvordan man forandrer seg med årene. Tenkte faktisk på å lage et innlegg hvor jeg viser hvordan jeg så ut år til år fra 2008 til i dag- hadde det vært gøy? 😄

8 kommentarer
    1. Ja, det hadde vært kjempegøy!
      Må bare legge til at jeg ikke håper du får lyst til å bleke håret igjen etter å ha sett disse bildene. Du kledde å ha det sånn også altså, men syns du er kler enda bedre å være mørkere 🙊

    2. Du er virkelig bare én av de peneste jeg vet om, herregud <3 <3 Håper du har en nyyyyydelig sommer, og koser deg masse! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg