TIDENES DRITTBESKJED

Tidligere i dag tok jeg turen til byen for å få handlet inn litt nye klær og annet jeg ville ha til Palmesus. Skulle møte Emilie etter det, og da hun foreslo Pinerolo date takket jeg ja med glede. Som jeg nevnte i throwbacken i går er Pinerolo min favorittrestaurant, og jeg har ikke vært der på månedsvis siden jeg bor i Bergen. Glade og fornøyde trasker vi ned mot Pinerolo, og gleder oss til tidenes herremåltid. Men neida, guess what? Pinerolo hadde fått nye eiere og helt ny meny! Alt jeg elsket var borte. FAAEEEN!!! Haha, dere aner ikke.. Det gjorde faktisk vondt i hjertet. Jeg har elsket den restauranten der så mye, har tatt med meg alle jeg kjenner dit- og de har elsket den like mye som meg. Har faktisk vært der så mye at servitørene alltid visste hva jeg ville ha- hvor sykt er vel ikke det? Haha! Vi ga likevel maten en sjanse, og jeg kan dessverre ikke si at den var noe annet en helt ok. Så sinnsykt kjipt!! 


Til tross for skuffelsen ble daten veldig koselig da! Emilie er et av mine favorittmennesker, og det er like hyggelig å se henne hver gang. Vi har kjent hverandre i snart 10 år nå, og det er alltid like gøy å le av alt vi gjorde da vi var yngre. Hun er en av de vennene jeg ikke trenger å snakke ofte med eller se ofte, men fortsatt vet jeg at jeg alltid har henne og at det alltid er det samme hver gang vi sees. Det elsker jeg! ♥

Nå må jeg skyndte meg å få pakket til palmesus, for i morgen tidlig går turen til Kristiansand. Weeee 👯🥃🥃🍸💯💋

7 kommentarer
    1. Ååh, har hatt lyst å dra dit SÅÅ lenge etter å ha sett maten på bloggen din, men har liksom aldri kommet meg dit.. nå frista det ikke lengre:(((
      Har du noen gode anternativer å anbefale? 😀

    2. Føler jeg har fått ett helt nytt forhold til deg de siste dagene, som leser. Man får ett så mye bedre inntrykk av deg når du poster ett innlegg om dagen, du har hevet bloggen kjempe bra! Kos deg masse på palmesus<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg