IT WAS A BLAST

Hei fininger ♥

Da var jeg tilbake i Oslo igjen etter tidenes helg i Kristiansand. Som alltid har tiden flydd av gårde, og for min del kunne gjerne palmesus ha vart en hel uke.. To dager er jo aaaltfor lite!! Vi var forresten SÅ heldige med været, og hadde over 20 grader og sol begge dagene. Sammenlignet med i fjor hvor vi frøs i hjel og regnet vekk så er vi mildt sagt fornøyde, haha. Palmesus har virkelig oppfylt alle forventninger om ikke mer- vi har gjort så mye gøy, møtt en haug av fine mennesker og bare kost oss som bare det 💃🏽🌴💕 Mer om helgen + flere bilder kommer soon! Ellers er det litt nedtur å være hjemme igjen, og en slik følelse får jeg nesten alltid etter å ha vært sosial døgnet rundt og gjort masse gøy. Plutselig er det hele over, du sitter hjemme og lurer nesten litt på hva du skal foreta deg.. Jeg føler meg nesten ensom nå, haha.. Er det ikke rart?  

 Processed with VSCO with hb2 preset

Kjolen min og Anna’s body er fra For love & Lemons

Beste Anna! Elsker denne jenta, og synes det er så hyggelig at vi har gjort så mye gøy sammen det siste halvåret. Stockholm to ganger, da hun kom på besøk i Bergen, Drake konsert i Amsterdam, Dubai.. Og nå Palmesus! Vi ble jo venner for maaange år siden, men det er på en måte den siste tiden at vi har blitt ordentlig kjent. Nå har vi jo typ daglig kontakt og jeg føler at vi sees ofte, til tross for at vi bor i forskjellige byer. Det er kos! Heldigvis sees vi igjen allerede på lørdag hvor Benny skal feire 22 års dagen sin, weee ♥

17 kommentarer

Siste innlegg