BLUE BABY

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

Shades HER // Topp HER // Skjørt fra Bikbok // Veske fra Gucci (adlinks)

Dagens antrekk! Og ja, klarte å glemme å lukke vesken før bildene.. Haha, er det muuulig- skulle trodd jeg var litt mer rutinert etter 9 år med outfitbilder 😜 

Har typ aldri gått i olaskjørt før, men nå fikk jeg skikkelig sansen for det. Så sommerlig og fint 🙂 Herlig anntrekk som matcher det herlige været vi har i Oslo nå. Appropos det: takk guuud for at jeg ikke er i Bergen i sommer værmessig, selvom jeg selvfølgelig savner hjertebyen min sånn ellers. Nei takk til regn og 11 grader i sommerferien, haha. Ellers har jeg faktisk ombestemt meg angående LA, og flytter ikke alikevel. Fanny K flytter dit, men jeg skal heller bare være der endel på besøk. Tenker det er bedre, spesielt nå mtp skole siden jeg vil studere neste høst. Sååå da blir det faktisk Bergen i ett år til! Dette året har flydd av gårde, og jeg kjenner meg absolutt ikke klar for å forlate Bergen enda. Den byen der og alle menneskene jeg har møtt på veien har virkelig gitt meg så mye, og jeg har aldri hatt det så bra før. Hvem skulle trodd det? ♥ 

30 kommentarer

Siste innlegg