BARCELONA BOUND

– Snap: andriss –

YAY! Se hvem som har kommet seg til Barcelona? Denne turen ble bestilt for typ et halvt år siden, og da føltes det såååå lenge til- men som vanlig har tiden flydd og viiiips så var det klart for avreise. Jeg er her med foreldrene og søsknene mine, altså en skikkelig familietur. Denne byen er virkelig helt fantastisk fin, med så mye flott arkitektur, masse å gjøre og ikke minst nydelige strender. Her skal vi nok få 10 fantastiske dager 😍

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra stranden, og skal straks hoppe i dusjen før turen går videre til La Rambla, som er “hovedgaten” her. Der blir det litt bildetaking + shopping før middag! Vi snakkes igjen snart, håper dere også har det bra- fine dere <3

14 kommentarer
    1. Herlig, kos deg på ferie med familien!
      Hvor er forresten bikinien din fra og hvilken strs bruker du?

    2. Lurte på om du kanskje kunne ha et lite innlegg der du forteller om hva slags spisesteder du anbefaler og hvor det er best med shopping i Barcelona ? Skal dit om 2 uker 😀

    3. Hei!
      Jeg ser du har nå lappen på automat gir og ikke manuell. Jeg har også lest at du nå vil søke deg inn på sykepleien og på det har jeg noen spørsmål.. Når du går sykepleien så er du veldig mye i praksis, blant annet i hjemme sykepleien. Der har de biler med gir. (i min sone har vi kun 3/15 med automat). Jeg lurer derfor på hvordan du har tenkt å komme deg rundt til mennesker? på et tidspunkt så må du gå rundt alene og hva skal du da gjøre om den sona bare har manuell gir?

    4. Marie, det er mange som studerer sykepleie som ikke har lappen engang, er jo ikke studenten som kjører de bilene når man har praksis i hjemmesykepleien. Tror det ordner seg, andrea har jo sagt at hun vil bli kosmetisk sykepleier senere så tror ikke det er no problem.

    5. kan du lage et innlegg om barcelona? en liten guide? 😀 jeg reiser om en uke idag, og hadde vært veldig kjekt med litt tips om shopping/spisesteder/ting man bør være obs på osv osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg