EKTE TURISTER PÅ TUR

 Processed with VSCO with a5 preset

Vakre, fantastiske mamma ♥ Min klippe og den jeg elsker høyest i hele verden! 

 Processed with VSCO with a5 preset

Søskenflokken! Føler meg som verdens heldigste som har disse to i livet mitt, og ikke minst for at vi har et så unikt søskenforhold. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten U og M ♥ Love yoooou
Processed with VSCO with a5 preset

I går besøkte vi to flotte perler her i Barcelona, nemlig Casa Ballto og La sagrada familia! Begge laget av den fantastiske avdøde arkitekten Antoni Gaudí. Seee så flott?! Jeg virkelig elsker stilen hans, så spesielt og så gøy å se. I morgen rekker vi forhåpentligvis også å ta turen innom et av de andre verkene hans: Park Guell. Just google it and fall in looove ♥

Snart er Barcelona turen vår over for denne gang, og tiden flyr som alltid så altfor fort avgårde. Kan ikke tro at vi har vært her i åtte dager allerede! Heldigvis skal jeg tilbake til Spania allerede en drøy uke etter at jeg er hjemme igjen- men mer om det senere 😉 YAY.

7 kommentarer
    1. Hei!
      Skal til Barcelona på fredag, og lurte litt på hvor varmt det faktisk er der? Tenker sånn når man skal gå litt rundt i byen osv. Orker ikke svette ihjel i klamme klær, haha.

    2. Ta turen med bussen- Barcelona by night
      Fantastisk opplevelse ( hop on and of bus ) de selger billetter ved place de cat ( toppen av rambla )

    3. Signe: Haha! Er veldig varmt, har på meg så lite som mulig om dagene- heldigvis mer behagelig temperatur på kveldene 😀 Da kan jeg gå med feks en kjole uten å verken fryse eller svette i hjel. God tur <3

    4. Bare hyggelig, gjorde “så og si det meste av turistting” men å se barcelona by night var det desidert vakreste, ikke gå glipp av fontenen med musikk og lys..

    5. Dere bare MÅ få med dere Font Magica før dere drar. Det er en fontene med masse lys og musikk som skrus på om kvelden. Helt fantastisk, og en unik opplevelse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg