DERE ER DE SØTESTE!

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset– Some last Barcelona pics –

Ah, SMELT! Herregud så hyggelig det var å lese kommentarene på forrige innlegg. Dere er jo bare verdens søteste ♥ Husker jeg var superredd for å få masse slemme kommentarer da jeg postet innlegget- altså jeg hadde superklump i magen da jeg trykket på post og turte eeeegentlig ikke.. Men neida! Ikke en eneste stygg kommentar, bare masse søte ord fra fine dere. Tusen takk! Heldige meg som har så snille og gode lesere, setter SÅ pris på det 🙂

Ellers kom jeg hjem til Oslo i går etter 10 fine dager i Barcelona, og har fortsatt masse bilder som ikke er postet. Så med andre ord håper jeg det er ok med enda litt mer feriebilder fremover, hihi. Nå skal jeg komme meg i bilen og sette snuten mot Tønsberg med noen fine venner- god helg dere! 💃🏽⚡️ 🍸🍍💋  

8 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Jeg bare lurer på hvor lang missguided sin leveringstid er? Jeg har sett at du har flere klesplagg derfra og er usikker på om jeg skal ta normal eller express levering. Det står at leveringen er på 3 – 10 dager, men jeg må ha klærne innen en uke.

    2. Kommer det en ny rabattkode på Nelly snart?? Trenger så sårt litt rabatt på innhandling til nye skoleklær:’)

    3. Du la ut på snappen din at du tar vipper hos Lashes by kasja, hvilken lengde tar du, hvor lang tid tok d og synes du det gjør vondt?❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg