NY CHALLENGE: 2 innlegg hver dag ut august

Processed with VSCO with c4 preset

Hei fininger ♥ Siden dere synes det var så gøy sist jeg hadde challenge tenkte jeg å gjøre det igjen- bare enda bedre! Denne gangen er det for en hel mnd, men to innlegg i stedet for tre. Rett og slett fordi da jeg skrev tre innlegg hadde jeg bokstavlig talt ikke noe liv, haha. Men to skal være overkommelig og jeg gleder meg veldig! Gjør ikke bare dette for deres skyld, men egentlig like mye min egen. Bloggrutinene mine er nærmest ikke-eksisterende for tiden, og av en eller annen grunn må jeg skrive det ned og lage et løfte ovenfor dere for å klare å gjøre det. Sykt teit, men er det det jeg trenger så gjør jeg jo det! En mnd burde få meg i gang igjen og forhåpentligvis gjøre to innlegg om dagen til en vanesak. LETS GO 😄

21 kommentarer
    1. Yey!! Kan du lage noen innlegg om trening/kosthold? Ser du har begynt å trene igjen, og synes det er så inspirerende når du skriver om trening i forhold til andre bloggere 😀

    2. Hadde vært kjekt om du lagde innlegg med hverdagssminken din, hvilke hårprodukter du bruker ( om du har noen faste) og gjerne innlegg om dine favorittøvelser på trening ( Om du har noen øvelser utenom det vanlige).

    3. Du kan jo forhåndskrive noen, så slipper du å “ikke ha noe liv” de dagene du skal noe spesielt. Vil gjerne se sminkevideo/challenge, og ikke minst spørsmålsrunden på video snart!

    4. Liker veldig godt at du ikke driver med clickbaits slik som de andre bloggerne. Du har en mye mer troverdig blogg enn mange andre. Fortsett med det 🙂

    5. Kjenner jeg blir sykt irritert av å lese dette. Hvorfor kaller du det en challenge å blogge to dager daglig? Blogger du ikke for at det er jobben din og at du liker det? Virker som du bare gjør det nå for at du må lol. Og at du må komme inn i rutinene dine igjen? DETTE ER JOBBEN DIN.

    6. Liker at du prøver å blogge oftere, men synes det er bedre med ett “ordentlig” innlegg per dag, enn mange korte og enkle innlegg, om du skjønner hva jeg mener? Synes ikke det er noen vits med flere innlegg per dag hvis innholdet ikke er bra:)

    7. Hei! Husker at du nevnte i din forrige challenge at vi lesere skulle skrive hemmelighetene våre i kommentarfeltet, som du senere skulle poste i et innlegg. Jeg har hvertfall ikke sett at du har laget dette innlegget, så jeg bare lurer på om det kommer?😄 Så gøy at du vil gjøre enda en challenge!! Gleder meg!

    8. Joda, 2 innlegg om dagen er fint det. Men hjelper ikke så mye når begge kommer rundt klokken 23. Poenget med flere innlegg om dagen må vell være å gi leserne noe tilbake til flere tider. Om det er slik du skal gjøre det med de to innleggene kan du like gjerne lage 1 som du gjør skikkelig. Et innlegg publisert klokken 23.59, kort som fy skrevet i hast kan du like gjerne spare deg for.

    9. Er du blogger eller ikke? Dette bør du jo greie å gjøre uten å annonsere det for halve verden. Når du legger en så halvhjertet innsats i bloggen ser jeg ikke poenget med å ha den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg