SENEST STILTE

Kan du fortelle litt om Sonans i Bergen? Sonans har vært verdens beste opplevelse for min del, og takket være Sonans ble jeg kjent med en haug av fine folk i Bergen. Et skikkelig sosialt miljø! Slik var det riktignok ikke i Oslo, så det har nok litt med Bergen folk å gjøre. Uansett- undervisningen var super, lærerne var flinke og elevene veldig dedikerte. Jeg er enkelt og greit superfornøyd! Eneste er at de burde ha hatt skolen åpen lenger i eksamensperioden, hvor jeg tror skolen stengte allerede kl 20- noe som er altfor tidlig om du spør meg.

Ser du har begynt å trene igjen- kan du blogge om trening og kosthold? Jepp! Det skal det forhåpentligvis bli en god del av. Er supermotivert på den fronten nå 🙂

Hvor er skjørtet og toppen fra? 

Skjorten er fra Zara (lignende HER) og skjørtet fra Missguided ♥

Hva slags ansiktssminke bruker du? Jeg bruker en fundation fra Bobbi Brown (den jeg har brukt i alle år for dere blogglesere som husker- haha) + to puddere fra mac 🙂 Kan vise dere favoritt-sminkeproduktene mine snart. 

Kommer det en ny rabattkode på nelly snart? Hadde en nettopp, men kan prøve å fikse en til snart 💋

Hva het den indiske restauranten du spiste på i Barcelona? Anbefaler du den? Swagatam heter den. Ganske stygt lokale men nydelig indisk mat- det som teller eller hva? Så ja, anbefaler absolutt å ta turen. Den er ranket som #3 beste i Barcelona på tripadvisor!

Farger du vippene? Nei, men jeg farger bryna ca 1 gang i mnd.

Hvor er smykket ditt fra?

 Processed with VSCO with a5 preset

Nialaya jewlery! Elsker dette smykket, helt fantastisk fint. Og gjett hvordan jeg fikk det? Tittet på smykkene i butikkvinduet i Melrose ave i LA da plutselig hun som jobbet der kjente meg igjen og kom ut- og så endte det opp med at jeg fikk velge meg to smykker gratis. Helt syyyykt! I LA liksom, haha. Hun var riktignok dansk da men fortsatt veldig gøy 💋

Kommer det hemmelighetsinnlegget? Ja, kan fikse det i løpet av de kommende dagene ♥

Hvem skal du til Ibiza med og når? Jeg reiser med Glenn og Madicken allerede på.. LØRDAG!! Haha weee!! Mer om det snart 💋

Har du tenkt noe mer på Sydney og om du skal flytte dit? Jeg vet man kan ta utveksling i Australia andre året på sykepleien, så det er absolutt noe jeg kommer til å ta til vurdering. Å bo i Sydney er virkelig noe jeg vil få oppleve en gang ♥ Men utveksling blir det jo selvfølgelig uansett, det er ikke noe jeg vil gå glipp av! 🙂

Image and video hosting by TinyPic

 Når skal du få ny header? Ahhh, jeg HATER headeren min- haha. ER.SÅ.LEI! Den skulle egentlig bare være midlertidig, men så har jeg liksom ikke funnet eller fått tatt et bilde som jeg synes er bra nok- så da har den måttet stå. Håååper jeg kan få til en cool shoot i Ibiza som skiller seg litt ut, enten bakgrunnen eller antrekket- bare noe som gjør det litt spesielt og “headermateriale”. Haha 💋

Hvordan går det med kjærligheten? Hehe, skjer nok ikke så mye på den fronten der nå. Kjenner jeg savner litt å ha kjæreste, men allikevel er ikke det noe jeg ønsker nå. Må bruke det året her på å fokusere på meg selv og fremtiden min- en gutt jeg liker litt for godt kan fort bli en distraherende faktor. Kjenner jo meg selv, jeg er flink til å prioritere bort det jeg eeegentlig skulle gjort om det plutselig er forespørsel om middag og filmkveld- haha. 

12 kommentarer
    1. Mener du “Senest stilte”? Når du ikke har tid til å gå gjennom innlegget engang ❤️ Viser bare hvor lite motivert du er

    2. Jeg gikk sykepleie på HIOA og var på utveksling i Brisbane. For et fantastisk halvår jeg hadde, det MÅ oppleves! Føltes ut som tidenes avbrekk fra studiet i Norge, samtidig som jeg lærte utrolig mye på skolen QUT.

    3. Å, som alltid elsker jeg challengen din hvor du skal blogge masse! Hehe. God tur til Ibiza i morgen, jeg håper dere får tidenes tur <3 <3

    4. Syns det er så gøy at du er så eventyrlysten! Flytter til nye byer, vil på utveksling osv! Du virker som en utrolig interessant person, hvis ikke det blir rart å si, haha

    5. Kan du fortelle litt om hvordan cardio du trener? Ser du poster mye av det på snap, men løper du intervaller, isåfall hvilke? Eller lav intensitets cardio? Håper du svarer på dette i et av innleggene dine 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg