OM TO DAGER..

… Er jeg i Ibiza!!! Shiiiit. Det er et av stedene jeg har villet krysse av på listen lenge, rett og slett fordi det ser helt vilt ut der- spesielt utelivet. Og nå skal det oppleves allerede om to dager! Jeg reiser med Madicken og Glenn, og jeg gleder meg helt sykt mye. Tror faktisk ikke jeg har sett Glenn på et år nå(?!), så det blir skikkelig koselig å få litt kvalitetstid igjen med godgutten. Glenn er uten tvil et av de fineste menneskene jeg vet om! Funfact: Visste dere at jeg crushet litt på Glenn da vi ble kjent i 2013? Ville IKKE innse at han var homofil og at jeg ikke hadde sjans- hahahaha. Nå er det riktignok bare sykt gøy å tenke på 😂💗

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg