SUMMER VIBES

Etter en laaang dag ved den deilige poolen er vi nå klare for å ta en tur ut. Har fortsatt egentlig ikke fått sett noe som helst her nede enda, så gleder meg til å få utforsket litt. Problemet med å være et nytt sted er jo at man føler seg helt disorientert og aaaner ikke hvor man skal dra- og ofte finner man ut av kule ting rett før man skal hjem. Det er jo litt kjipt! Menmen, gjelder bare å gjøre en haug av research og ikke minst traske litt rundt. Nå skal vi ta en taxi inn til havnen, og så krysser vi rett og slett bare fingrene for at det blir en gøy kveld, uten å helt vite hvor eller hva vi skal. Haha ♥

15 kommentarer
    1. Var i Ibiza i 2011 på familietur haha. Mitt tips er at du skaffer deg en oversikt over de forskjellige strendene på øya! Er sååå mye forskjellig fint og kult, og noen av stedene var det dødsfint å ha med treningstøy og utforske klippene og slikt rundt stranda. Vi leide en rød Jeep uten tak og kjørte rundt på jakt etter strender, hahah var dødsfint!

    2. Var på Ibiza for 3 år siden og fant den mest fantastiske skjulte perlen!! Et lokalt spisested som serverte den beste biffen med helt utrolig tilbehør. Har aldri smakt noe lignende og får vann i munn her jeg skriver. Har visittkortet med navnet hjemme et sted hvis du vil jeg skal prøve å finne det? 🙂

    3. Hei Andrea
      Jeg vil gjerne fortelle deg hvor dere bør dra, er ekspert på Ibiza og har vært der flere år. Elsker det stedet! 🙂

    4. Hei! Lurer på om du kan skrive et utfyllende innlegg om turen til Afrika? Selv om det er en stund siden.. sån typ hva det kostet, hvem du reiste med (selskap) hvordan du reiste dit osv? Hadde blitt veldig glad om du ville det da jeg vil reise på en slik tur 🙂

    5. Dere må sjekke ut restauranten bambuddha!! Har aldri vært på en så spesiell restaurant med så god mat før i hele mitt liv. Ca. 20 min taxitur fra havnen i Ibiza by midt i ingenmannsland dukker restauranten opp. Kan ikke en gang forklares, må bare oppleves.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg