DET VAR PÅ TIDE

Hei babes ♥

I dag er det lørdag, og ikke bare lørdag- men også Halloween helg! Jeg har faktisk ikke feiret Halloween siden ungdomsskolen, men i kveld skjer det faktisk. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kledd meg ut de siste årene for hallooo, hvor gøy er vel ikke det?!! Jeg og en venninne skal være matchende zombie nurse sisters (haha). En god blanding av sexy og creepy rett og slett 😉 Vi har kjøpt fargelinser og skal ha HVITE øyne. Skal få tatt bilder så dere får sett hvordan vi blir i kveld, veeeldig spent selv faktisk! 🎃🎃

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Kos dere i kveld!! 💖 💖 💖 

8 kommentarer
    1. Hun kommer nok aldri til å gidde å svare dere. Hørt fra bekjente av Andrea at hun er lei av å blogge noe som kommer klart til uttrykk her på bloggen. Hvis dere vil vite hvor genseren er fra så vil dere få raskere svar på jodel enn her.
      Fra Jodel: Genseren er fra H&M. Koster 999;

    2. Så akkurat videoen du postet sammen med bjørn Erik! Var så moro å se 🙂 du burde lage flere videoer! Men en liten ting jeg stusset litt på.. i pakken er det kun én av hver smak. Så når bjørn Erik spiste den med hundemat var det kun sjokoladepudding igjen. Da er det ikke mulig at du også fikk hundemat.. haha men moro uansett:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg