HALLOWEEN TWINS

 Processed with VSCO with hb1 preset

HVOR kule ble vel ikke jeg og Tonje på lørdag?! Hadde faktisk aldri trodd det skulle bli så bra, haha. Linsene gjorde virkelig hele looken, og det var sykt gøy å gå rundt med så crazy øyne. Var også sykt gøy å være twinz og liksom “høre sammen” den kvelden- det skal jeg lett gjøre igjen! Ble skikkelig fornøyd med resultatet og nå er jeg fast bestemt på å aldri la en Halloween feiring gå forbi meg igjen. Må jo utnytte den ene helgen i året hvor man kan være nøyaktig hva man vil 👻 👻  

 Processed with VSCO with hb1 preset

Ellers var kvelden veldig fin. Et par av mine nærmeste kom til meg for å fikse oss sammen, spise middag og starte å drikke litt 🙂 Så var det videre på vors for å møte enda fler utkledde babes, før det var klart for byen. Endte opp på Heidis, som forsåvidt var ganske gøy! Der er det jo alt annet enn stiv stemning, noe som passet veldig bra for anledningen. Vi danset, drakk, møtte litt kjentfolk og bare koste oss frem til utestedet stengte ⚡️ ⚡️ Var faktisk så gøy å kle seg ut at jeg gjerne kunne feiret Halloween igjen allerede til helgen, haha! 🎃

6 kommentarer

Siste innlegg