Dette drikker jeg med GOD samvittighet

// annonse

Noe dere kanskje ikke visste om meg: Jeg ELSKER sjokolademelk. Det er uten tvil det beste jeg vet om å drikke i hele verden! Og nå har jeg fått en ny favoritt, nemlig “UltiMoo” fra Q-meierene. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den beste sjokolademelken jeg har smakt noen gang- og jeg har smakt maaange. Så fyldig med helt fantastisk smak, og jeg synes det er skikkelig koselig å drikke fra den søte kartongen 😋

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Denne nyter jeg med GOD samvittighet feks etter trening. Mange har lurt på om jeg noen sinne unner meg noe nå som jeg er inne i en veldig sunn periode mtp kosthold og trening- og jo det gjør jeg, feks å drikke sjokkomelk når jeg får lyst på. UltiMoo har et ganske lavt innhold av både sukker, karbohydrater og fett- så denne kan lett inkluderes i en sunn hverdag! I tillegg er den jo SÅ god, og det er jo viktig å kose seg litt. Lite er vel bedre enn å nyte en nydelig sjokkomelk til kveldskos eller etter en hard økt? ♥​

Processed with VSCO with a5 preset

 🐮💞💞

10 kommentarer
    1. omg, det eneste du skriver reklame på bloggen nesten 😂 når kommer spørsmålsrunden om trening osv? hvor er prioriteringen..

    2. Du vet du drikker kalven sin melk..? Hvorfor er mennesker de eneste som drikker noen andre sin melk? Og hvorfor drikker du/vi kun melken til kua? Hvorfor ikke hunden din som er på bilde sin melk? (så lenge du bare får den konsentrert først da) Er jo akkurat samme greia. Noe å tenke på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg