BESTEVENNEN MIN HAR FLYTTET INN PÅ FARMEN

Haha, JEG DØR! Den søtnosen her har nå flyttet inn på Farmen. Første episode med Benny var på mandag, hvor han og tre andre utfordrere sjekket inn på gården. I kveld er det ny episode hvor dere får se om han er en av de to heldige som får bli eller om han må hjem.. Spennendeeee! Jeg har ikke ord for hvor gøy jeg synes det er at han er med, og jeg er skikkelig stolt av han. Benny er verdens mest fantastiske person, og nå får dere sett hvorfor jeg er så utrolig glad i han. Finnes ikke en gladere, søtere og mer omsorgsfull person ♥ Også er han jo sinnsykt morsom, det får dere nok sett på tv! Har vært et par funny moments allerede som dere bør få med dere- HAHA. 

Håper dere vil følge med på farmen og heie på Benny! Dere kan se farmen i kveld kl 21.40 på tv2, eller når som helst på tv2 sumo 🐔 🐮 🐷💛

12 kommentarer
    1. Linken til kjolen din i forrige innlegg fungerer ikke, vil du prøve å poste en ny? Finner den ikke på Nelly

    2. Ikke for å pirke men farmen går kl 2140 på tv2 sumo også..😊 Han virker som en super herlig gutt og er veldig glad for at han fikk bli👌

    3. Ikke for å pirke men farmen går kl 2140 på tv2 sumo også..😊 Han virker som en super herlig gutt og er veldig glad for at han fikk bli👌

    4. Leah: Mest sannsynlig aldri. Hun evner ikke til å holde på disse løftene sine, lover mye mer enn hun har kapasitet til å holde. Så denne spørsmålsrunden har nok bare gått rett inn i glemmeboken. Hun svarer jo aldri på dette spørsmålet i kommentarfeltet, jeg ser at mange har etterspurt dette – men hun svarer aldri. Vi er nok bare skikkelig plagsomme som minner henne på dette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg