Høstidyll og fire gode venner

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det- ikke har bare Henriette og Madicken forlatt meg, men også Fanny! Tre av mine aller nærmeste som egentlig var de jeg var mest med bor nå laaaangt bort fra meg. Det er skikkelig kjipt, men heldigvis blir det da sinnsykt hyggelig når man først sees ♥ Fanny flyttet til California i august, men denne uken kom hun hjem på besøk for første gang. Vi har hengt endel denne uken, og blant annet tok vi turen til Frognerparken med hunden våre på fredag. Frognerparken har blitt et av mine favorittsteder i Oslo, og jeg er så heldig at jeg kun bor 5-10 minutters gåtur unna. Prøver å ta med meg Molly dit nesten hver eneste dag på tur faktisk! Synes det er så utrolig koselig og fint der. Spesielt nå de siste to månedene hvor høsten har blomstret for fult 🙂 Er så mye fint å se på, masse mennesker og en haug av hunder som løper rundt og digger livet. Perfekt turdestinasjon! Tok med meg kameraet på fredag og knipset et par fine bilder: 

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Fanny og Julius! Synes dette bildet er SÅ fint ♥Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Gjengen ♥Processed with VSCO with p5 preset

Haha, SE på Molly! Verdens skjønneste lille sussebass som digger å leke i løvet 😂 Processed with VSCO with c7 preset

Høstidyll 🍂 🍁🍂 Processed with VSCO with c7 preset

💘💘💘

For en herlig dag! Og Molly og Julius elsker hverandre, noe som gjør det enda koseligere.. De er SÅ søte sammen. Flørter, leker og koser seg 🐶🐶 Varmer mammahjertet når barna har det bra eller hva?! Haha. #crazydogperson

20 kommentarer

Siste innlegg