TRENGER SOL OG VARME.. NÅ

Går aldri et eneste år uten å klage over mørket- og 10 november ble dagen jeg ikke klarte mer.. Haha! Altså- jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg HATER mørketiden. Hver eneste høst og vinter lurer jeg på hvorfor jeg bor i Norge.. Føler det hele bare er en lang ventetid på vår og sommer. Jeg har masse energi og motivasjon så lenge det er lyst ute, men så fort det blir mørkt mister jeg liksom alt på en gang. Blir skikkelig sliten og føler dagen er over- rett og slett. Det er så irriterende!! Og så er det jo hele 41 dager til solen snur igjen, og faktisk mister vi ca 5 min dagslys for hver eneste dag som kommer. Haha, blir skikkelig deppa av tanken 🙁 Er det en ting som er sikkert så er det at jeg kjenner savnet etter sol og varme. Kommer ikke til å reise før etter eksamensperioden, men i januar MÅ jeg vekk. Minst en uke i alle fall! Helst vil jeg til Thailand, et av mine favorittsteder på jorda ♥ Der er det PARADIS. Her er en liten #tb fra mine to siste Thailand turer:

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with g1 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with g1 presetProcessed with VSCO with c6 presetProcessed with VSCO with g2 presetProcessed with VSCO with c7 preset

HERLIG eller hva?! Åhhh.. Vil helst dra i morgen jeg, haha ☀️☀️

10 kommentarer
    1. Hei, jeg føler deg på Snapchat, og mener å huske at du la ut et bilde med sånn resistanse bånd i rosa? Isåfall hvor har du kjøpt disse😍 lurer igså op om du kanskje kan skrive litt innlegg om hva du trener og hvorfor 🙈

    2. Du bor jo langt sør i landet, du opplever IKKE mørketid! Så langt nord som i Bodø er det ikke ordentlig mørketid en gang! Foreslår du tar deg en ferie nordover for å oppleve skikkelig mørketid, eller så får du bruke det riktige begrepet: vinter!

    3. Heisann! Når du trener knebøy tar du mindre vekt og flere repetisjoner eller mye vekt og få repetisjoner? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg