Eksamenskjøret er i gang!

// Innlegget inneholder annonselenker

Processed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with p5 preset

Jakke fra hm (lignende HER) // Genser fra hm // Bukse fra nelly ustolgt // Sko HER

Ah, nå kjenner jeg stresset kommer krypende.. Jeg har tre eksamener de neste to ukene!! Og så to til etter det. Det vil si at livet mitt fremover nesten kun vil være å lese, lese og lese. Det suger, men sånn er det bare. Jeg vil jo inn på sykepleien til høsten, og det skjer ikke at jeg venter enda et år. Så da er det bare å bite tenna sammen og legge livet litt på vent en måneds tid. Det kommer jo til å være verdt det, det er jeg 100% sikker på ♥ Regner med at flere av dere også er midt i eksamensperiode nå? Jeg heier på alle sammen! Man kan få til akkurat hva man vil så lenge man jobber hardt nok og har troen på seg selv 🙂 Snart kan vi ta juleferie med goood samvittighet 🎅🎄❄️

15 kommentarer
    1. Hei! Jeg har også lyst til å søke sykepleier! Hvor har du tenkt til å søke? Har du hørt om noen bra skoler med sykepleierlinje? :))

    2. Vet at du ikke pleier å skrive så mye om sillikonen, men håper du kan svare meg på et spørsmål jeg lurer veldig på. Merker du på sillikonen når du går ned i vekt/blir strammere? Har sillikonpupper men har lyst å gå ned litt i vekt, ikke sånn drastisk – men jeg vil gjerne ned for eksempel 6 -7 kg. Merker man det veldig?

    3. Tar du opp eksamener fremdeles? Husker jeg så deg på privatisteksamen i norsk for 4 år siden… Jaja

    4. Maren: Haha jeg tok privatisteksamen i norsk i 2015, det er to år siden. Har tatt opp litt smått her og der, ca 1-2 maks i halvåret. Da hadde jeg ingen plan med det, ante ikke hva jeg skulle studere- og gadd derfor ikke ta mange fag om gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg