DE BESTE PROTEINPANNEKAKENE

Processed with VSCO with hb1 preset

Seeee dagens lunsj a! Hvem sa at sunn mat ikke kan smake sykt godt 😉 Her har jeg brukt en proteinpannekake mix, som man egentlig bare skal blande med vann og så er røra ferdig. MEN, det gjorde ikke jeg. For slike mixer smaker nemlig.. ingenting? Og derfor må visse ingredienser tilsettes for best smak. Banan er virkelig det aller viktigste, det gjør alle havrepannekaker eller proteinpannekaker tusen ganger bedre. Mos en banan og prøv- det er så digg! Ellers tilsatte jeg også cottage cheese for ekstra proteiner, litt havregryn for trege karbohydrater som holder meg mett lenger og et egg for enda litt mer protein og fylde. Ikke glem å ha i litt kanel eller kardemomme i røra også, det er supergodt. 

Har du ikke pannekake mix hjemme? Ikke noe problem! Her er en supergod oppskrift uten: 

♥ To egg // 4 dl havregryn // En dæsj melk/vann (prøv deg bare frem her- tykkere røre gir mer “american style”) // En hel banan (most) // To-tre spiseskjeer cottage cheese // En klype kardemomme

Ta gjerne også i proteinpulver i røra om du vil. Stekes på middels varme i pannen til de er gyldne på begge sider 🙂 Oppskriften holder til to pers!

Processed with VSCO with hb1 preset

Jeg toppet pannekakene mine med blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker, et par skiver banan og litt raspet mørk sjokolade. Sistnevnte mest for bildenes skyld- haha! Bare fantasien setter grenser her- topp med hva enn du liker.

ENJOY 😋😋

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg