BILDEDRYSS FRA NELLY-FESTEN

// Sponset tur og annonselenker

HEI SØTISER  ♥

Her kommer endelig litt bilder fra helgen! Nelly-teamet kunne ikke ha gjort en bedre jobb, og hele opplegget var bare dødskult. Vi startet dagen med litt drinker og mingling på et “showroom” hvor man kunne plukke alt man ønsket av kjoler, tilbehør osv. Så var det litt vorspiel før vi gikk ned til middagen! Der var det en haug av andre influencers fra hele norden, nydelig mat og så mye alkohol vi bare måtte ønske i alle former. Sistnevnte var det forsåvidt hele kvelden, så ikke rart vi alle ble litt fulle etterhvert.. 😉 Etter middagen begynte festen, men vi norske bloggerne tok turen opp i suiten til meg og benny først for å drikke og henge litt mer. Der koste vi oss litt for lenge, men kom oss heldigvis ned til de andre etterhvert- haha.

Gjengen jeg reiste med er så fin at jeg kan ikke få sagt det nok! Kanskje dere som leser bloggene våre ikke ser helt hvordan vi matcher sånn, men jeg skal love dere at hver og en er kliss like og kommer litt for godt overens. Vi har det sjukt gøy, og bare tøyser rundt og ler konstant. Og masse internt hele tiden. Haha! Denne gangen var Anniken og Anders også med, noe som var skikkelig hyggelig. Alltid koselig å se Anniken, vi reiste jo sammen hele tiden før (noe jeg håper vi begynner med igjen, haha) – og Anders var like herlig som jeg trodde. Fin gjeng og en perfekt liten tur til Helsinki! 

Processed with VSCO with c9 preset

Kjolen til Anniken finner dere HER ♥Processed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with c9 preset

Kjolen til Anna finner dere HER OG Erica’s topp HER ♥Processed with VSCO with c9 presetProcessed with VSCO with c9 presetProcessed with VSCO with c9 presetProcessed with VSCO with c9 preset

Kjolen min finner dere HER og Julia’s HER ♥

Nå skal jeg lese til eksamen resten av dagen- må bare lage utkast til et annonseinnlegg først som det er frist på i dag. Blir litt gal av kombinasjonen- for jeg har virkelig egentlig ikke tid til det. Blogg og skole er ikke så lett å kombinere, men jeg prøver mitt beste! Første eksamen er forresten I MORGEN, og så er det to til i løpet av en uke..😩 Wæææ. 

10 kommentarer

Siste innlegg