BYE BYE

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Vårt siste måltid i Stockholm- pizza igien, haha! Lov å kose seg på ferie. Anbefaler forresten Jamies Italian Scandic på det varmeste, helt syyyykt digg mat. Nå har vi reist hjem igjen, og i skrivende stund sitter jeg faktisk på flyplassen i Bergen. Måtte en tur innom her for å ha møte med regnskapsføreren min i morgen.. Litt ork, men uansett hyggelig med en unnskyldning for å ta turen til hjertebyen min ♥ Er forresten DØD i dag etter en altfor lang natt i går, og har kun sovet to timer i dag. Wæææ! Altså, det er faktisk så vidt jeg klarer å fungere.. Det er SÅ typisk meg å aldri la kvelden få ende, og det får jeg lide for i dag. Haha! 

Nå blir jeg hentet av en kompis på flyplassen, og så skal jeg hoppe rett i senga til Julia. Det skal bli helt magisk, virkelig! Vi snakkes mer i morgen, ville bare gi dere et lite hei 💞💞💞

3 kommentarer
    1. Hei Andrea! Kan du ikke lage et kort innlegg om hvilke apper du har på telefonen, hvordan du har de organisert på telefonen og hvorfor du bruker de du gjør?
      Eventuelt komme med tips til apper og spill <3
      Hilsen ei med ny iPhone X som trenger inspo

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg