JULEFERIE I MORGEN

Processed with VSCO with t1 preset Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with t1 preset
Processed with VSCO with t1 preset Processed with VSCO with a6 preset

Ville bare titte innom for å si hei ♥ Håper dere har det bra? I morgen har jeg min siste eksamen for i år, og så er det FERIE. Herreguuuud så deilig det skal bli.. Kjenner jeg er sinnsykt lei av skole nå. Gleder meg skikkelig til å kun konsentrere meg om blogging, trening og reising fremover, YAY!! Regner med at flere av dere også er i siste innspurt med eksamensperioden nå, og vil bare ønske alle masse lykke til. Stå på, så kan du ta deg ferie med god samvittighet- det kommer til å føles så bra! 🙂 Klem til dere!

7 kommentarer
    1. Akkurat ferdig med 8 privatisteksamener selv, juleferien smaker ekstra godt i år 😀 Masse lykke til i innspurten, you got this!!

    2. Når du sier at du fortsatt tar opp fag, er dette her fortsatt påbygg eller bare tar du opp igjen fag fra påbygg for å forbedre karakter? Skjønner ingenting, høres ut som du har brukt så mange år på dette! Vil du forklare?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg