HJEM TIL JUL <3

Tenk at det er TO dager til jul dere!

Desember har virkelig flydd av gårde, og plutselig er det julaften allerede på søndag. I kveld reier jeg hjem til familien min, og så drar vi avgårde til hytta i Sverige i morgen tidlig. Der blir det jul i år, rett og slett fordi mormor og morfar er for gamle for å orke å reise helt til Oslo. Det viktigste i jula er jo familie, så selvfølgelig feirer vi der da.. ♥ Jeg gleder meg så mye til å være hele familien samlet igjen, ha fine samtaler, le, spise god mat, spille kort, gå turer, lese bøker og bare lade batteriene 100% de neste dagene. Skal kose meg i hjeeel sammen med de menneskene som betyr mest for meg i hele verden 🙂 Så herlig å ha Madicken hjemme også, gleder meg skikkelig til å få litt tid med henne nå 💞💞💞

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 preset

God jul til alle mine fine lesere! Håper de neste dagene deres blir fylt med kjærlighet, glede, takknemmelighet og trygghet ☺️

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg