WE <3 ICELAND

// Inneholder annonselenker

Hei fine dere ♥

Sorry for at jeg ikke har fått blogget før nå, men alt har virkelig gått i et kjør siden vi kom! Knipser i alle fall bilder som bare det, så dere skal få se masse så fort jeg får tid til å legge ut. Anyways- vi koser oss SÅ mye. Island er virkelig noe helt annet enn alle andre steder jeg har sett før, og jeg har virkelig falt helt for dette magiske landet. Finnes det egentlig mer crazy natur noe annet sted i verden? Så mange sinnsyke naturfenomener, som jeg virkelig føler meg SÅ takknemmelig og glad for å få sett med mine egne øyne. I dag har vi vært på Blue Lagoon og badet i varme kilder, og det er kanskje det mest fantatiske jeg har opplevd i hele mitt liv. Gleder meg til å vise dere! 😍❄️

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Genser HER // Tights HER (med koden ANDREA20 får dere 20% på alt fra nelly utenom blacklist merker)Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Søtami 💞💞💞

Nå skal vi en tur ut! Har faktisk en islandsk venninne, som jeg har hatt som venn på facebook i nesten ti år men aldri møtt før- og så møttes vi for første gang her i Reykjavik i går. Skikkelig koselig! Så i kveld skal vi henge med henne og vennene hennes, og i morgen skal hun være “guiden” vår og kjøre oss rundt til fantastiske steder som er viktig å få sett. Så sykt snilt og wow så heldige vi er! Snakkes mer i morgen ☺️

7 kommentarer
    1. Skal til Reykjavik selv om 3 uker og vil gjerne ha tips på restauranter, barer, shopping etc 😄 Og gjerne tips på hva slags type klær, er det iskaldt liksom? Eller type Oslo-temp?

    2. Du ser virkelig sååå bra ut med en gang du farger brynene dine! Definerer ansiktet ditt tusen ganger mer, og blir dessuten mye mer voksen! Fortsett med det og kos deg videre på Island:)

    3. Svar til Ida:
      Jeg er fra Island, så skal prøve å svare litt på det dur spørr om!
      Island er kaldt i den for stand at det blåser ekstremt mye veldig ofte. Så hvis det er 0 grader ute så kan det føles ut som -10 grader. Jeg vil derfor anbefale å ta med varme klær og en vindtett jakke.
      Jeg personlig shopper aldri på Island, det er mye dyrere enn i Norge så ville holdt meg unna shoppingen. Men det finnes to hoved shoppingsenter i Reykjavik. Kringlan og Smaralind, kringlan er litt større men smaralind er nyere.
      Restauranter som islendinger reiser på er blant annet: Apotekid, Italia ( veldig veldig populær) og så kan jeg anbefale «flatbakan», der lager de verdens beste pizzaer!

    4. Synes du ikke det er litt gått ut på dato å være så sykt brunoransj? Se så naturlig og fin Anna er i forhold! Tror du hadde kledd godt å være litt lysere i huden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg