DET VAKRESTE STEDET JEG HAR VÆRT..

❄️ BLUE LAGOON ICELAND ❄️

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Wow.. Ord kan ikke beskrive dette magiske stedet! Og den sinnsyke kontrasten mellom -10 grader i luften og 35 grader i vannet- HELT naturlig. Hvor utrolig er vel ikke det? Dette er en av de mest kjente varme kildene på Island, og de har bygget et fantastisk anlegg rundt for å gjøre opplevelsen helt perfekt. Vi koste oss i vannet i timesvis, drakk drinker fra baren og bare snakket om alt mellom himmel og jord. Tror ikke jeg har vært så avslappet i mitt liv noen gang, haha! Dette er helt seriøst noe som burde være på alles lister over ting man vil se/gjøre før man dør. Anbefaler på det sterkeste å ta turen til Island og ta en dag på Blue Lagoon- jeg kommer lett tilbake en dag. Kanskje med en kjæreste?? Hihi ♥

23 kommentarer
    1. Fy søren! Det så ikke feil ut, for å si det sånn. Håper jeg kan ta meg en tur til Island snart! Har alltid hatt lyst til å reise dit 😍
      MEN når jeg først er her ser jeg meg faktisk nødt til å spørre deg hvor den oransje glitterkjolen du hadde på 23årsdagen er fra? Fy flate for en rålekker kjole i need it

    2. Vet du hvordan det er med snus i Island? Jeg og kjæresten skal dit i mars og vi begge snuser, så om det er mulig å snike med seg litt. Nå vet jeg ikke om du snuser, eller om noen av de andre du var med gjør det, men hvis du vet, så pliiis tell me, haha 😀

    3. Omtrent hvor mye betalte du for å dra dit? Både fly, reise, overnatting og Blue Lagoon? 🙂
      har hørt at det koster litt å reise til Island!

    4. Ida: Å dra dit var ikke så dyrt, men å leve der var helt INSANE dyrt. Altså mat, drikke taxi osv. Aldri vært på et så dyrt sted i hele mitt liv, haha. Flyreisen kostet rundt 1500 tur retur, og hotell ca 2000 kr per pers for 3 netter <3 blue lagoon kostet 1000 kr tror jeg 🙂

    5. Nora: Haha vet det er «ulovlig», men var ikke noe problem for vennene mine som snuste. De snuste og hadde med snus som vanlig, trenger ikke skjule snusen offentlig feks <3 Håper dere får en nyyydelig tur!!

    6. Hanne: Du bør dra! Jeg elsket deg og skal lett tilbake flere ganger <3 Den er fra Free People- kjøpte den på nelly men usikker på om de fortsatt har den :)) Helt nydelig ja!

    7. Du ser SMASHING ut!!
      Har såå lyst å dra til Island selv, hva het hotellet dere bodde på? Og tok dere buss eller taxi bort til Blue Lagoon? Vil prøve å finne et hotell som ikke er så langt unna..

    8. Jeg tror ikke Blue Lagoon er naturlig? Det er menneskelagd, og Island sin største turistfelle. Google it 🙂 (Deilig likevel da!)
      Så fin ny header du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg