THAILANDOOO

// Lokal tid Phuket: 06.36

Hei dere! ♥

Nå er vi endelig fremme i Thailand, og det føles helt fantastisk. Hadde direktefly fra Oslo til Phuket, og det tok faktisk kun drøye 10 timer! Har hatt noen veldig stressende og slitsomme dager før jeg dro, så flyturen var egentlig bare superdeilig- for da kunne jeg endelig slappe av, haha. Pleier egentlig å synes det er SÅ kjedelig å fly og blir superutålmodig, men denne gangen satt jeg bare pris på litt fred og ro. Så noen episoder av Vanderpump rules og sov et par timer, og så var vi fremme! Jet laggen derimot kjenner jeg veldig- la meg kl 19 i Thai tid og våknet 5 på natten. Haha! Nå er det fortsatt grytidlig på morningen, og bassenget åpner ikke før kl 9.. Så enn så lenge blir det litt jobbing før vi turer ned til frokosten 🙂

Processed with VSCO with c2 preset

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Tenk at vi skal være her nede i to uker 😍😍😍 Snakkes mer senere dere, LOVE YOU!! 

10 kommentarer
    1. Kos deg masse Andrea!!
      Du får alltid så nydelig dyp brunfarge så fort, har du noen tips til hvordan man får det? Jeg har prøvd batakaroten, og det funket ikke for meg, har du noe annet som kan hjelpe?❤️❤️

    2. Hei:) Skal bestille en bikini fra Kiini nå, men er veldig usikker på størrelse. Lurer derfor på hvilken størrelse du har i din? både underdel og overdel

    3. Hvilket hotell bor dere på? Jeg skal snart reise selv, og er usikker på hva jeg skal velge, er så mange utvalg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg