YOU ASKED, I ANSWER

(reklame: innlegget inneholder to annonselenker)

 

Kan du lage sminkevideo snart? Ja! Den siste jeg laget finner dere forresten HER.

Hva slags filter bruker du på bildene dine? De er så fine! Thank yooou 🙂 Jeg bruker VSCO, og bytter egentlig på filter hele tiden etter hva jeg synes passer best. Men A5, A4 og C7 er noen av favorittene ♥

Hva gjør du med Molly siden du har vært borte snart en måned i strekk nå? Har svart på dette spørsmålet tusen ganger før, men tar det med igjen siden det stadig dukker opp. Molly bor hos familien min, og hun storkoser seg når jeg er på ferie. Dere skulle bare visst hvor bortskjemt og høyt elsket den hunden der er- haha. Mamma kaller seg til og med for “mormor” når hun snakker til Molly- så vi er faktisk på det nivået av kjærlighet for lille beisen min, haha. Huset til foreldrene mine er der Molly ser på som “hjemme”, og der har vi bodd til sammen mer enn halvparten av livet hennes. Molly har defintivt blitt hele familien sin hund, selvom jeg eier henne på papirene og selvfølgelig tar alle avgjørelser for henne/betaler kostnader. Med andre ord er Molly like komfortabel med og glad i dem som hun er i meg- og hun er like lykkelig når jeg er borte. Ellers hadde jeg aldri hatt samvittighet til å reise så mye fra henne 🙂 

Siden du reiser så mye nå- hvordan gjør du det med trening og kosthold? Jeg og Madicken klarte faktisk å trene en del i Thailand, men generelt sett trener jeg egentlig ingenting på ferie. Hva jeg får i meg tenker jeg heller ikke på, og koser meg egentlig bare så mye jeg vil. Seff gjør det at jeg legger på meg litt, men det gjør ingenting. Jeg har et sunt forhold til både trening og mat, så jeg klarer fint å ta “pauser” uten at det stresser meg på noen måte 🙂 Er bare å steppe opp gamet når man er hjemme igjen! 

Hvor skal du søke sykepleien? Jeg kommer til å søke i Oslo, Bergen og København tenker jeg.. Aner faktisk ikke hvor jeg vil enda, er så vanskelig! 

Hvordan reiste dere til Las Vegas da dere var der sist? Vi kjørte bil! Tok vel en 4-5 timer og var null stress. Sykt kult å kjøre gjennom “ørkenen” og så kommer plutselig tidenes mest crazy by ut av ingen sted, haha 🙂

Har du gått noe i vekt etter at du ble vegetarianer? Først og fremst så er jeg pesceterianer- jeg spiser fisk og sjømat i blant. Men null kjøtt 🙂 Ellers for å svare på spørsmålet ditt: Jeg har ikke gått ned i vekt så vidt jeg vet. Det tror jeg heller ikke jeg kommer til å gjøre før jeg evt kutter ut fete animalske produkter som ost, smør, majones osv. Uansett så har det null betydning for meg, å slutte å spise kjøtt gjorde jeg kun for samvittigheten, kjærligheten min for dyr og hva som føltes moralsk riktig for meg.

Må man ta med surfebrett hjemmefra når man reiser med Lapoint eller kan man leie på campen? Du får låne surfebrett på campen, det er inkludert i prisen! ♥

Hvor er badedrakten fra?

Processed with VSCO with c8 preset

Den er fra Missguided 🙂

Hvilken strl har du i rikke ringen din? 52.

Har du en type hair extensions å anbefale? Jeg bruker kun tape extentions, og nå bruker jeg Mood (frisørsalongen min) sine egne. De er å anbefale! Av nettbutikker har jeg kun testet ut Luxushair sine, men synes de var av veldig god kvalitet 🙂

Hva synes du om at du faller nedover blogglisten? Haha well, hva skal jeg si? Det er jo min egen “feil”. Hadde jeg blogget to ganger om dagen og følt at jeg gjorde mitt beste så hadde det jo sikkert vært kjipt. Grunnen til at jeg ligger ganske langt nede for tiden er jo rett og slett fordi jeg blogger lite, og jeg ser jo at så fort jeg blogger bra eller 1-2 ganger om dagen så fyker jeg raskt opp igjen. Med andre ord vet jeg at jeg hadde hatt en mye bedre plassering om jeg hadde ønsket å jobbe for det 🙂 Topplisteplassering eller dødsmange lesere blir bare mindre og mindre viktig for meg, rett og slett fordi jeg ikke ønsker å bli for obsessed i hele denne bloggverdenen. Det er usunt, og jeg har det veldig mye bedre på alle måter nå enn da jeg hadde 35.000 lesere om dagen 🙂

Hvor på Sri Lanka var du? Vi bodde i Ahangama, men reiste litt rundt også. En haug av flotte steder å besøke!

Hvilken iPhone har du? Kjøpte meg iPhone X for noen uker siden! Veldig fornøyd med den selvom den er syyyykt uvant i starten- haha ♥

Hvor er genseren på headeren din fra?

Den er fra Nelly! Link til genseren HER og hatten HER 🙂

8 kommentarer
    1. Kan du av og til legge ut lunsj/middagstips? Du spiser så sunt og har virkelig inspirert meg der – og nå som du har blitt vegeterianer i tillegg 🙂

    2. Hei!
      Ville bare si at dersom du kuttet ut kjøtt pga dyrevelferd, bør du ta en titt på fiskeindustrien (fiskeoppdrett spesielt). Fiskeveldferd blir ofte ignorert siden fisk ikke er like ?søte? som andre dyr, men fisk i fiskeoppdrett har en av de verste leveforholdene av alle (med tanke på tetthet og lus). Men er bra at du har kuttet ut kjøtt! Ingen er perfekte og redusering av kjøttinntak er bedre enn ingenting!

    3. Hei, hvor i Oslo tenker du å søke sykepleie? Vil virkelig anbefale Lovisenberg diakonale høyskole!:) vurderer du noen av de andre i Oslo (feks diakonhjemmet eller høyskolen i oslo&akershus?) 😘

    4. Jeg gikk mistet en del kilo (ufrivillig) da jeg kuttet ut alt kjøtt (og ja, spiste da også fete produkter som ost og fet fisk). Dette er et kjent fenomen og en av mange fordeler ved å ha et plantebasert kosthold 😀 Jeg ser nå at det bare har kommet godt med – jeg føler meg lettere, huden er renere og mer glødende enn noen gang og håret tykt og sterkt. Jo mer animalske produkter jeg har kuttet ut (nesten veganer nå), jo mer må jeg passe på at vekten ikke raser for langt ned. Ville bare tipse deg om det! Spis nøtter, avocado, belgvekster og andre fete plantebaserte produkter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg