CARERRA CAFÈ

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Wooow, dette stedet er AMAZING!! Carrera café ligger perfekt til i Melrose Avenue, og her får man tidenes diggeste og mest “insta-venlige” lunch (haha). De printer til og med hva du vil i kaffen, som dere kan se på bildene over. Hvor kult??? Den idéen må noen bringe videre til Oslo, haha. Sååå dette er et veldig godt tips om dere skal til LA, hit skal jeg lett flere ganger ♥

Nå er det morgen her i Los Angeles, og straks skal vi avgårde for å spise frokost på et acai bowl sted før shopping står på planen. I kveld har vi reservert bord på restauranten Sur, som er kjent fra serien Vanderpump Rules. Har sett en del på det i det siste, så måtte bare ta turen- haha! Håper det blir gøy 💃💃💃

8 kommentarer
    1. Superfine bilder du tar! Kan du lage et innlegg på hvordan du redigerer innleggene dine her på bloggen?

    2. Jeg leste bloggen din når jeg var yngre og klikket meg tilfeldigvis innom igjen nå og må bare si at jeg hylte nesten (av glede) når jeg så at du har skrevet at du er pescetarianer!! Jeg er på vei til å bli veganer og savner åpenhet og snakk rundt det, for det er bare så etisk riktig for dyrene, miljøet og også helsa vår. At du har tatt det valget og skriver åpent om det er så kult og jeg håper flere blir inspirert av deg.

    3. Kan du fortelle om hvordan det var på SUR? Så du noen av de kjente? Er maten god osv.. tror du det er fake? Er så stor fan hahah

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg