LA THROUGH MY PHONE

IT WAS A BLAST 💯

Nå er jeg hjemme igjen i kalde Norge, og det føles faktisk veldig bra! Los Angeles var gøy som alltid, for der kan jo virkelig hva som helst skje.. Vi var for eksempel i bursdagen til bestevennen til Drake, og der var både Drake og flere andre store kjendiser. I en leilighet, med meg! Haha. Vi var kanskje maks 60 stk på den festen, så det var litt gøy. LA er crazy, og før du vet ordet av det så er du på nach hos JB. Er snakk om en tur tilbake med bestissene mine i juni, så krysser alt jeg har for det!

Vet dere blir sure på meg hver gang jeg sier det, men jeg sier det for det: NÅ skal jeg få blogget bra! Haha. Har dårlig samvittighet for lite oppdateringer den siste måneden, så skal prøve å få gjort opp for det nå som jeg er hjemme og ingenting spesielt skjer. Dere fortjener det♥ Har også endelig fått kommet meg tilbake på treningen igjen, så tenkte å dele litt tips og triks på den fronten fremover. Nå er det fult fokus! Begynner å trene igjen med pt’en min fra i morgen av og det gleeeeder jeg meg til 😍 Psssst.. Har dere noen ønsker til innlegg så er det bare å legge igjen en kommentar. KLEM 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg