BLACK N WHITE

Sett og solbriller fra Missguided // Veske fra Chanel // Sko fra Urban Outfitters ​

Et antrekk fra en av dagene i LA! Er ikke dette settet helt nyyydelig? Er en body og en shorts faktisk 🙂 Jeg liker egentlig best å være litt “cool” outfitmessig, men kjenner jeg også er komfortabel i mer “classy” looks som denne. Gøy at man kan være litt av alt etter hva man føler for den dagen♥

Det er lørdag dere, kanskje favorittdagen min i uka! Sikkert fordi man oftest gjør noe ekstra gøy eller hyggelig på lørdager, og i kveld er ingen unntak 😉  Vi skal  feire bursdagen til fineste June, og starter med sushimiddag på Sumo før vors- og så videre på takterrassen på Grand Hotell. Kjenner jeg gleder meg skikkelig! Menneskene som skal dit er virkelig bare noen av de nydeligste jeg vet om, så det gjør det jo ekstra stas. Hater å måtte omgås folk jeg egentlig ikke liker eller som egentlig ikke liker meg, men det kan man jo ikke aaaalltid unngå. Faktisk noe av det verste jeg vet er å klemme noen når man vet hele klemmen bare er.. fake? Sikkert flere som har kjent på den følelsen? Heldigvis skjer ikke det i dag i alle fall, haha. 

Håper dere får en fin kveld, så snakkes vi mer i morgen 💕💕

11 kommentarer
    1. Du er jo bare sååå fin! Lurer litt på hva din absolutte favorittveske er? Om du bare skulle beholdt én liksom 🙂 God helg!

    2. Kan du gi litt tips når man reiser over flere tidssoner? Hvordan snur du døgnet når du dro til LA foreksempel? Er redd jetlag skal ødelegge ferien..

    3. Hei❤️ Lurer på hvilken str du har i shortsen og bodyer. Har veldig lyst å kjøpe det selv, men litt usikker på hvordan størrelse jeg skal ta…

    4. Anna: Ah, har egentlig ingen tips! Selv prøver jeg å sove så mye jeg kan på flyet, og så holde ut helt til kvelden med å sove i den tidssonen jeg kommer til hvis jeg lander på morningen/dagen. Evt prøve å ikke sove på flyet hvis du lander kveld/natt i landet du skal til <3

    5. Såå fint antrekk, men finner det ikke på nelly eller Zalando.. vet du om man får kjøpt det noe sted i Norge/ nettbutikk som sender til Norge? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg