hits

TILBAKE P START

Hey! ♥

Som dere sikkert husker s trente jeg veldig mye i hele hst og frem til nyttr. Hadde pt ca to ganger i uken og trente to til tre ganger i uken p egenhnd i tillegg! Da jeg begynte var jeg helt ute av form, og noen mneder etter var jeg plutselig blitt skikkelig sterk. Tok feks 270 kilo i benpress (6 reps x3)... Det var S gy og jeg var S glad. Aldri hadde jeg vrt s sterk fr, og det fltes helt fantastisk. Flere kilo fett hadde blitt svettet bort, og flere nye kilo muskler hadde kommet p plass. 

MEN.... S begynte reisingen. Fra januar av har jeg reist til Gran Canaria, Island, Thailand, Sri Lanka og Los Angeles. Alt rett etter hverandre, og dessverre s og si ikke ftt trent i det hele tatt. 3 mnd uten styrketrening. Og gjett hva som ble konsekvensen? Alt jeg jobbet for i hst har blitt borte. Jeg og pt-en min tok en kroppsscanning forrige uke, og jeg har mistet flere kilo muskler de siste mnedene. Jeg er rett og slett tilbake der jeg begynte, haha. Vet ikke om jeg skal le eller grte.. S trene n er plutselig veldig tungt igjen og jeg fler meg skikkelig svak. Blir ogs superstl, og trener jeg ben s klarer jeg s vidt g i en hel uke etterp. Grei forskjell fra i hst hvor jeg kunne trene tungt hver dag om jeg ville det- uten bli noe merkbart stl 😜

Dette er absolutt ganske demotiverende, og jeg ante faktisk ikke at jeg kunne bli spass mye svakere p bare noen mneder.. Men men, man lrer s lenge man lever! Jeg nekter uansett gi opp, n er det bare begynne med de gode rutinene jeg hadde og bli sterk igjen. Heldigvis skal muskler "huske" ganske godt, s forhpentligvis tar det ikke s altfor lang tid komme dit jeg var. LETS GO!!

Ellers har jeg klart bli syk.. Passer ekstremt drlig med tanke p to eksamener neste uke, men jeg fr bare bite tenna sammen 🤒💞

27 kommentarer

kan du skrive litt om hvordan du spiser n som du trener mye og er vegetarianer? Fler det er litt vanskelig f i seg alt man trenger (vet at det ikke egentlig er det!) nr man trener og ikke spiser kjtt og kylling.. Hjelp!! :D

Anonym: Pass bare p f i deg masse proteiner fra melkeprodukter og ikke minst bnner osv! Er feks en "pasta" laget av soyabnner p Coop som inneholder hele 45 gram protein per 100 gram. Det er dryt bra :D S ha den som tilbehr til middag eller lunsj er supert. Ellers spiser jo jeg fisk og sjmat da, s prver f i meg en del av det ogs. Torsk er skikkelig bra treningsmat :)

Anonym: Det hres ganske sykt ut, I know- haha. Men er p den hvor man "ligger" og skyter bena opp <3 Klarer ikke i nrheten p den man sitter og skyver bena rett ut, det er mye tyngre :))

Med 270 kg, mener du da til sammen for hvert sett? Alts 45 kg per rep? Har aldri helt forsttt opplegget med plusse det sammen snn nemlig 😅

Uansett kjipt fle at man starter helt p nytt, var der selv etter ha hatt kyssesyken i flere mneder

Ano: Nei mener 270 kilo på alle rep haha :)

Synes det er flott du deler dette med oss! St p Andrea <3

h, jeg vet akkurat hvordan du har det!! Har hatt samme greia den siste tiden selv, var kjempeflink frem til i hst men har hatt en skikkelig slump helt siden jul i grunn... Men etter ha trent mer eller mindre jevnt i 3 r s kan jeg trste med at det er mye lettere komme tilbake nr man har vrt der fr! Som treneren min sa, s har kroppen litt "muskelminne" - s selv om det er drittungt komme i gang s er veien tilbake kortere! Takk for at du motiverer, jeg skal komme meg i gang selv <3

Regine: Ah, det suger.. Men masse lykke til!! Dette klarer vi <3 <3

God bedring Andrea ❤️❤️

Camilla: Takk snille deg <3 <3

Hei! n som sommeren nrmer seg, er det noe mulighet for at du kan ordne et supert tilbud p betakaroten gold? :)

Klem!

Elisa: Skal hre med dem <3 klem:)

270 kilo kan ikke stemme. m vre profesjonell vektlfter for klare det. 27 kilo tror jeg mer p :)

leste feil lol. trodde du skrev benkpress :P never mind

cathrine: Haha, med benkpress hres det mer riktig ut ja :))

H 270kg?! Shit det er jo helt sykt da? Skjnner at du tar det p den hvor du trykker bena oppover (som du skrev i en kommentar), but still tho?! Det er jo heeelt sykt? 270 kg x 6 rep x 3 set???

Rebecca: Haha, jepp! :D :D

Sjekk ut videoen her om muskelhukommelse, s blir du trolig enda mere motivert! https://www.youtube.com/watch?v=LSOxyqiUH_c

Anonym: Ah, haha!! Tusen takk snille deg <3

Hei! Lurer p om det er for sent starte p betakaroten n om man vil ha full effekt i sommer? Mener ha lest du startet i vinter?

Kari: Nei det er det ikke :) Br starte to uker fr! Selv gr jeg p det stort sett ret rundt.

Hvis du liker styrketrening anbefaler jeg sterkt Silje Mariela! Flg henne p Facebook, hun har ofte gode live videoer om kosthold, teknikk, hormoner, alt annet, hub gir noen ganger ut gratis 4 ukers treningschallenge, har en del veldig gode treningsprogram man kan kjpe (jeg kjrer StrongHer for tiden) og du for bli med i VIP Facebook grupper ved kjpt program og hun flger opp nesten hver dag med engasjement eller svar p sprsml. Hennes 4 ukers challenge i Januar fikk meg til sparke meg selv i rumpa og komme meg p trening 3-4 ganger i uka, og n er 4 ganger i uka bare blitt vane og en del av hverdagen. Hun holder ogs til i nrheten av Oslo og har teknikkworkshop for jenter :) Utrolig lrerik dame

Anonym: Tusen takk for tips! <3

PS sikker p at du ikke ser p 270 Lbs da? Ca 123kg. Noen maskiner str p lbs, har brent meg p det selv 😂 vil tro vertikal beinpress er vanskeligere enn 45 grader siden du ogs jobber imot tyngdekraften. Jeg pleide klare ca 100kg i beinpress og det var tft, n klarer jeg 60-70 kg 10 reps

Anonym: Haha, nei det er kilo.. Trener med pt s 100% sikker :) Og nei, vertikal er faktisk mye lettere enn 45 grader :D bare prv!

Skriv en ny kommentar