JEG SAVNER DERE!<3

Liten #TB fra Rhodos 2016 ♥

Hei fineste dereeee!! Herregud nå er det to uker siden sist jeg stakk innom her. Jeg har faktisk ikke gjort noe annet siden det, ikke en gang fått møtt venner. Det har kun gått i lesing og eksamener, haha. Nå har jeg hatt fire stk, og den femte er på fredag. TYSK MUNTLIG, hvordan i all verden skal det gå.. Hahahaha. Jeg kan så og si null tysk, men må opp i det fordi jeg trenger fremmedsspråk karakter. Har aldri hatt det på skolen før heller, men merker heldigvis at det er ganske lett å lære seg og ligner en del på norsk. Skal nok klare i naile den også, krysser fingrene 😂😂

Etter fredag er jeg tilbake her! Har tre eksamener i slutten av mai også, men de er skriftlige og jeg stresser mindre med dem. Neste uke reiser jeg til Cannes med Nelly og en haug av andre bloggere, og det skal bli SÅ digg med en liten belønning etter en måned med nesa i skolebøker. Herreguuud som jeg gleder meg! Ellers har jeg faktisk savnet bloggen skikkelig i mens jeg har vært borte, så det skal bli nydelig å komme tilbake her også 🙂 Klem til dere så snakkes vi snaaart <3

21 kommentarer
    1. Åh, lykke til på tysk muntlig eksamen! Jeg hadde det selv på VG2 – egentlig var jeg bare glad jeg ikke kom opp i fysikk, men jeg grudde meg ganske mye likevel. Jeg følte ikke jeg kunne holde en spontan samtale, og trodde de forventet samme nivå som man er på i engelsk. Det gjør de ikke!:) Ikke vær redd for å bare kaste deg ut i det og prate, så går det fint! De kommer ikke til å pirke på grammatikk, bare gjør deg forstått og vis at du er ivrig på å prate språket. Og for all del, ikke undervurder å lære deg pensumet godt. Kommer til å gå kjempefint <3 Og jeg må si jeg beundrer viljestyrken din og hvor hardt du jobber for det du har lyst på! Det er virkelig mange eksamener du skal gjennom - tror aldri jeg hadde klart å ta så mange eksamener på ett semester, haha. Kudos!

    2. Hei 🙂 Så du tok opp kommunikasjon og kultur 1, hvilken bok brukte du? Hehe, har privatist eksamen i det selv, men forstår ikke helt om det finnes en bok eller ikke (?). Og hvordan var eksamen?

    3. Hei!
      Jeg er nysgjerrig på hvilken måte du mener det er greit å skulle reklamere for 50% avslag på botox, restylane osv for de som er russ i år? Det har jo vært en del debatt rundt bloggere og signaler de sender ut nå den siste tiden mtp på påvirkning og slike ting 🙂

    4. Pernille: Heey!! Hahha I know, fikk helt panikk da jeg fant ut at det ikke var noe bok…. Så nei, er utrolig nok ikke noe bok. Men brukte Nla sine nettsider hvor det står om hele pensum <3 Eksamen var som alle andre muntlige eksamener.. Trakk et tema først, fikk 30 min forberedelsestid, snakket om tema, og ble spurt om både spørsmål rundt tema + fra andre deler av faget 🙂 Lykke til!

    5. Ulrikke: Snill du eeeer! Haha ja er jo egentlig alt for mange eksamener for kun et semester, men sånn ble det når jeg har så lyst til å studere etter sommeren… Orket ikke tanken på et helt år til med privatistfag og bare blogging. Men man får til det man vil, og hittil har det gått veldig greit!! Mestringsfølelsen jeg får når alle eksamene er ferdige kommer lett til å være verdt alt slitet <3 Tusen takk og stor klem :))

    6. Så utrolig flink du er som tar så mange eksamener på en gang! Heier på deg og gleder meg til du begynner å blogge jevnt igjen <3

    7. Syns det er vanskelig med mat og eksamen. Blir såå sulten av å sitte å lese og skrive når jeg øver, men vil ikke spise mer enn normalt/ usunne ting. Tips til sunn snacks/lunsj? Er såå lei av det samme

    8. Kan ikke se at du har kommentert i dette innlegget saken om at du reklamerer for botox til russ som du sa du i instastorien din? Click bate much

    9. mtp. kommentaren over der så har du jo tidligere via. snapchat reklamert for leppefillers og gitt ut «20% avslag på leppefilelrs hos Oda på Skinworks med koden: «Andrea»:) swipe opp for å bestille time». Hva tenker du om dette nå? Synest du det er greit eller noe du angrer på?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg