HAFJELL BOUND

Heeei fineste dere ♥

I går ble jeg ferdig med tysk muntlig eksamen, og da er alle mine fem muntlige eksamener i boks!! YAY. Har mildt sagt vært slitsomt å ha fem eksamener på ca to og en halv uke, men strevet er jo uten tvil verdt det. Kan nesten ikke vente med å studere til høsten🤩🤩 Nå har jeg heldigvis en liten pause før de skriftlige eksamenene som begynner om drøye tre uker. Da er det matte 2p, tysk skriftlig og psykologi 2. Stresser litt mindre med de, så nå skal jeg ta meg minst en ukes ferie før jeg setter nesen tilbake i skolebøkene. Det er vel fortjent!! Og jeg kommer heller ikke til å ha noe mer bloggpause fremover, så nå er jeg back on track 🙂 

Ellers har jeg kommet meg til Hafjell med min kjære Fanny! En helg på fjellet med god mat, full avslapning og litt rødvin var absolutt hva jeg trengte nå.. Så deilig å endelig bare kunne senke skuldrene. Her er litt bilder fra i dag:

To sminkefrie jenter som embracer sitt naturlige jeg på fjellet ;))
Verdens søteste Julius♥

SÅ flott her 😍

❤️ LOVE U

Håper dere har en fin helg! Vi sneiks snart 🙂

26 kommentarer

Siste innlegg