MIN NYE ROOMIE

Hei dere!! ♥

I dag har jeg hengt litt rundt i finværet med min nye roomie. Mange har lurt på hvem det er, og nå skal dere få seeee!! Tror kanskje mange blir litt overrasket, for det er jo egentlig megarandom at vi to nå bor sammen. Jeg kjente ikke Rebecca fra før, men begge trengte en roomie og visste jo hvem hverandre var- så da ble vi rett og slett bare enige om å prøve. Vi møttes faktisk for første gang på fredag, så dette er jo egentlig helt sjukt- haha. Enn så lenge er det veldig hyggelig da, Rebecca er kjempeskjønn og jeg tror samboerskapet blir bra!  👯‍♀️🧡

Null flauhet midt på Aker brygge 😜✌️

Fridays har fått vegetar quesadillas med vegme, og de var sykt gode!! Dere burde teste ut 🌱🌱🌱

Fine Rebecca 💋

Nå skal vi løpe bort en tur på Brun og Blid, snakkes snart!!

16 kommentarer

Siste innlegg