et siste farvel..🕊

Begravelse, kiste, mormor… Jeg klarer ikke å tro på at du ligger der mormor. Morfar har blitt enkemann. Dere var gift i over 60 år. Min mamma har ikke lenger en mamma. Jeg får aldri mormoren min tibake. Så mange minner. Barndommen var deg. Så mye savn. Hvordan kan dette være sant? Tårer. Sang. Salmer. Taler. Kjærlighet. Familie. Det gjør så forferdelig vondt. Kanskje litt glede mellom alle tårene også? Mest smerte. Du sovnet så stille da reisen var slutt, 
fra alt som deg plaget, nå hviler du ut.
Vi unner deg hvilen, men savner deg så.
Takk for all kjærlighet du lot oss få.

Jeg elsker deg for alltid, mormor ♥

15 kommentarer
    1. Savnet er nok veldig stort som jeg forstår så utrolig godt. Det er alltid trist å miste noen man er så ufattelig glad i. God klem fra meg <3

    2. Kondolerer så utrolig masse Andrea <3 Å miste noen av sine nærmeste er virkelig helt forferdelig.. Mistet selv min kjære morfar da jeg var 12 år. Sorgen kan ikke beskrives.. Sender varme tanker til deg og dine <3 Stor klem fra meg.

    3. Kondolerer så mye, fine Andrea <3 Alltid tungt å miste noen man står så nært og er glad i. <3

    4. Uff, kondolerer så mye <3 Jeg mistet min kjære morfar for 1,5 år siden og savnet er der fortsatt og for alltid.
      Jeg har fortsatt min kjære mormor og det gjør vondt å tenke på at hun en dag blir borte. Men jeg er sammen med henne så ofte som mulig, har hatt en kjempe fin middag med mormor i kveld og det er sånt man setter uendelig pris på.
      De gamle har så mye å fortelle og som de har opplevd, det er det mange som glemmer!
      Sender gode tanker til deg og dine i denne vanskelige tiden. Det kommer til å bli lettere, men savnet vil alltid være der! Dette er mennesker som har elsket og fulgt oss opp helt fra fødsel og som har vært der hele livet! Det er ikke noe som kan erstattes, men minnene vil leve for alltid 🙂
      Klem!

    5. Kondolerer så mye❤️ Himmelen har fått en ny engel. Bildene er følelsesladde men samtidig så vakre. Håper hun hviler i fred 🌷

    6. Kondolerer så mye Andrea <3 å ta farvel med de man har kjær er aldri lett, og jeg vet veldig godt hva du kjenner på i disse dager. Selv har jeg måtte ta farvel med tre besteforeldre og begge foreldrene mine, og står her nå som en ganske ensom 25 åring. Jeg liker å tenke på at det aldi riktig er et "farvel" men "på gjensyn". Det har hjulpet meg, samt tanker om at de aldri riktig er borte, men de er med meg og følger med. Igjen, kondolerer så masse

    7. Kjente ordene dine ordentlig inn i hjerterota. Utrolig vakkert skrevet, og så utrolig sant.. jeg mistet farfaren min for snart fem år siden, men jeg husker fortsatt den rivende følelsen av begravelsen. Sender en stor klem til deg og dine <3

    8. Kondolerer så mye, Andrea <3 Å miste en man er glad i er aldri lett, men vit at du skal komme deg gjennom dette, også. Det skal komme en dag når alle gode minner ikke lenger får tårene til å renne, men får ansiktet til å smile. I mellomtiden får dere finne styrke i hverandre, dere som står igjen med sorg og savn. Klem <3

    9. Kondolerer så mye <3 men vet ikke helt om det er så respektfullt å ta bilder i begravelse! Tenk på det!

    10. Anonym: Bildene er jo fra før og etter begravelsen, ikke under noe seremoni?? Hver sin mening, selv ville jeg ha bilder for å kunne se tilbake på det 🙂 Og hadde noen i familien min synes det var respektløst å ta bilder eller blogge om dette, hadde jeg åpenbart ikke gjort det. Alle i familien har faktisk satt stor pris på at jeg har ville hedre mormor på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg