HVOR ER JEEEG?

// Reklame: innlegget inneholder annonselenker

… I Trondheim! Kanskje noen av dere som husker at søsteren min flyttet hit i august? Det er egentlig helt merkelig å tenke på, og jeg glemmer litt hvor langt unna hverandre vi faktisk er i hverdagen. Det føles liksom ikke sånn når vi snakker sammen i telefon hele tiden, haha. Dette er første gang i livet vi to er “splittet”, for det har jo alltid vært oss. Hele oppveksten, og så når vi flyttet hjemmefra for første gang sammen. Siden den gang har vi vel hatt 3-4 leiligheter, og også bodd  sammen i Bergen et år. Så plutselig kom Madicken inn på psykologi profesjon i Trondheim for et år siden, og jeg husker det var en ganske tung beskjed å få. Selvfølgelig var jeg glad på hennes vegne, men hun har alltid vært tryggheten min og jeg har alltid hatt henne i nærheten. Plutselig skulle 50 mil skille oss, og tanken på det var skummel…HELDIGVIS har det gått bra, og selvom vi ikke får sett hverandre like mye som før- er det jo utrolig lett å holde kontakten via tlf og internett. Takk gud for det! ♥

Søtamii ♥ Kjolen til Madicken finner dere HER!

Badedrakt/body fra Gucci // Skjørt HER // Smykke HER 

TAPAS @ SAN SEBASTIAN

Jeg skulle egentlig bare være i Trondheim i helgen, men siden jeg først var her og er ferdig med alle eksamenene mine bestemte jeg meg for å like gjerne bli et par dager til. Bildene over er forresten fra en restaurant som heter San Sebastian på Solsiden, og der anbefaler jeg virkelig å dra! Herreguuud så god mat, og blåskjellene må være noe av det beste jeg har smakt 💛💛💛

12 kommentarer
    1. Hei, kan du filme sminkevideo med produkter du bruker til vanlig? (IKK spons) Eller hvertfall legge ut hva slags sminkeprodukter du bruker? Du har så innmari fin glød i huden 😊

    2. Hei, vet du har vært mye i Marbella og reiser dit selv på tirsdag, så lurte på om du hadde noen tips i forhold til restauranter og utesteder, eller andre ting man burde gjøre mens man er der? Hvor det er verdt å dra osv. Synes det er så mange forskjellige utesteder, men vet liksom ikke hvilke som folk pleier å dra på. Nyt Trondheim!

    3. Jammen var det fantastisk blogging på deg etter eksamen.. Du har lovet såå mange ganger nå at bloggingen skal bli bedre, nå er du tilbake for fullt, men det skjer jo aldri. Tre innlegg, to av dem spons etter du ble ferdig med eksamen. Imponerende arbeid.

    4. Hva skjer med bloggingen? Forstår at du trenger litt fri etter eksamen, men hvorfor love gull og grønne skoger når du ikke klarer å blogge annehver dag engang?

    5. Hvilke størrelser bruker du på missguided? Ser de har litt vanskelige størrelser 🙂 bruker du feks 8 eller 10?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg