20% off nly-brands <3

// reklame

Helluuu, fine dere 🌸🌸

Tenkte å starte uken med en liten gladnyhet! SÅ mange har etterspurt rabattkode på Nelly, og endelig har jeg fått fikset en- kun til dere ♥ Med koden “Andrea20” får dere 20% avslag på alle nly-brands frem til tirsdag kl 23.59. Det er helt sykt hvor mange flotte sommerplagg Nelly har inne for tiden, virkelig verdt å ta en titt! Her har dere mine favoritter for øyeblikket, og rabatten gjelder på alt: 

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER

Bikini HER // Badedrakt HER // Badedrakt HER

Sett HER // Sett HER // Kjole HER

Kjole HER // Playsuit HER // Kjole HER

 

h a p p y   s h o p p i n g ❣️❣️❣️

9 kommentarer
    1. Sånn seriøst, enda et reklameinnlegg 🙄 3 gangen på rad.. Kom igjen, gjør nå bloggen din interessant å lese igjen!

    2. Hei! Er bare litt nysgjerrig på hvilke skoler du har søkt på til høsten? Leste tidligere at du ville gå sykepleien. Jeg har selv søkt på litt ulike sykepleierskoler i Oslo men klarer ikke helt bestemme meg for en:-)

    3. Nora: Heihei! Har søkt sykepleien på alle skolene i Oslo, og også Trondheim, Bergen og Stavanger. Ikke bestemt meg enda selv, og må se litt hvor jeg kommer inn osv 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg