THE LAST WEEKS THROUGH MY PHONE

Bra liv= dårlig blogg? Haha, for meg har det i alle fall vært litt sånn i det siste. Nå er det drøye to uker siden min siste eksamen og siden da har jeg hatt “ferie”, og her i Oslo har vi jo virkelig hatt tidenes sommervær. Sol, blå himmel og 25-30 grader hver eneste dag. Det har resultert i mange turer til stranda, masse vennekos, fest, middager og rett og slett bare full livsnyting. Jeg har vært sosial så og si døgnet rundt, og bloggen har definitivt ikke blitt prioritert. Jeg får dårlig samvittighet, men likevel bare kjente jeg at jeg trengte det litt nå. Etter åtte eksamener, kaldt vær og null sosialt liv ønsket jeg bare å kjøre på med det helt motsatte. Nyte sommeren og få vært masse med vennene mine, uten å måtte stresse over å måtte blogge hver dag. 

Heldigvis har jeg tatt endel bilder, så over er et lite bildedryss fra mobilen min! Jeg har begynt å elske å ta iPhone bilder, noe jeg aaaldri gjorde før. Mobilen har man jo alltid med seg, og jeg føler også at bildene blir litt mer “chill” enn med superbra kameraer. Så spesielt til Instagram bruker jeg egentlig kun mobilbilder 🙂 Jaja, nok skravling! Vi snakkes mer soon ❤️❤️ 

11 kommentarer

Siste innlegg