HELLO, MONDAY!!

// Reklame: inneholder annonselenker

Topp fra Nelly (utsolgt) // Bukse HER // Klokke fra DW // Armbånd fra Hermés

Jeg elsker mandager, og uten tvil en “ny uke = nye muligheter” person. Haha! Mandager er jo den perfekte dagen til å starte et bedre liv som et bedre menneske 😎 Selv kickstarter jeg treningen igjen denne mandagen, etter hele to uker uten. Ikke spør meg hvorfor, har bare vært skikkelig umotivert og heller hatt lyst til å gomle chips på sofaen. Meeen det er det slutt på nå! Jeg trenger mestringsfølelse og energi, og da er det ingen ting som er bedre enn å komme seg på trening. Etter treningen skal jeg kjøpe inn masse sunn og god mat, og så kanskje ta en aldri så liten vaskedag. Det er jo MANDAG, og denne dagen må sette et godt eksempel for resten av uken, hihi. Vil dere forresten se dagens handlekurv? Håper dere får en fin dag, så snakkes vi snart💛💛 

9 kommentarer

Siste innlegg