UKENS HANDLEKURV

HEALTHY & YUMMY 🌱😋

Her ser dere ukens handlekurv! Pleier egentlig ikke å kjøpe SÅ mye frukt og grønnsaker, men har planer om å lage en del grønne smoothier denne uken så da trengte jeg endel ekstra. Ellers: herreguuud som jeg gleder meg til en sunn uke igjen! Som sagt har jeg ikke brydd meg om verken trening eller kosthold de siste to ukene, og fyyyy som man kjenner det på kroppen. Jeg tåler faktisk ikke en usunn livsstil.. De siste to ukene har jeg hatt null energi, følt meg dritt og til og med huden min begynte å bli uren. Nei, spør dere meg er trening og sunn mat veien til et lykkelig liv!

Trener jeg ikke og spiser masse usunt fett/raske karbohydrater/sukker føler jeg meg jævlig, mens så fort jeg spiser rent og trener endel blir jeg seriøst et nytt menneske. Og da mener jeg kun psykisk og energimessig! Det er jo egentlig ikke rart- for da får jo kroppen nøyaktig den “bensinen” den faktisk vil ha og trenger, ikke minst alle de positive helseeffektene av treningen. Jeg blir rett og slett lykkelig, får masse mestringsfølelse og overskudd i hverdagen.

Anyways- nå skal jeg faktisk på trening. Haha! Snakkes snart ♥

8 kommentarer

Siste innlegg