ENDELIG I PARADIS

// Sponset reise

Heeey ♥

I kjent stil tok jeg meg en aldri så liten ferie så fort jeg hadde mulighet, og nå befinner jeg meg på Bali med Lapoint! Jeg og Madicken skal være her i 12 dager på surfecampen deres i Canggu 🙂 Campen her er virkelig helt magisk, og det er over 40 stk (!!!) som bor her akkurat nå. Med andre ord en haug av nye fjes og fine folk fra verden rundt å bli kjent med. Vi har allerede fått god kontakt med en svensk og en tysk jente som vi henger med typ hele tiden, haha. Så hyggelig! Elsker å være fler og finne på masse gøy. I går tok vi turen til Ubud for å besøke Monkey forest- et sted jeg faktisk besøkte sist jeg var her, men ville at Madicken skulle få oppleve det også. Det er en gigantisk skog med masse ville, fine aper! Vi besøkte også et kjempefint vannfall, risåkerne + det kjente markedet i Ubud før vi tok turen hjem. En skikkelig fin dag på utflukt 🐵💕

Haha lille bebisen 😂😍

Så koselig å endelig være med verdens beste søster igjen! ♥

Litt bilder fra Monkey forest! Herregud så mange skjønne små vesner- spesielt babyene er til å dø av 😫😍 

Ellers vil jeg minne dere om konkurransen min med Lapoint en siste gang! Dere kan som nevnt tidligere vinne en uke surfecamp for to stk i Bali, og jeg trekker vinneren på tirsdag. Så om dere vil delta kan dere gjøre det i DETTE innlegget 🙂

5 kommentarer
    1. Du vet at hunder blir slaktet og spist på Bali… ville ikke kalle det paradis nei, hvertfall ikke for hunder …

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg