SURF’S UP

// Sponset tur

I går hadde vi siste dagen med surfing, og jeg kommer til å savne det SÅ mye! Dette er jo min femte gang på surfcamp med Lapoint, så jeg vil si skillsa har fått kommet seg på plass. Surfing er ganske vanskelig i starten, men så fort du har fått teken på det er det latterlig gøy. Jeg hadde aldri trodd at surfing skulle være så fantastisk som det faktisk er, før jeg prøvde. Det er virkelig noe av det beste jeg vet om! Å starte dagen i bølgene er helt magisk, og jeg skal love dere at man våkner opp ganske så fort ute i de store bølgene- haha. God trening er det også!  Jeg er vel egentlig Level 3 nå, men ble med Madicken på Level 1 de første dagene her på Bali. Så oppgraderte vi oss til Level 2 den siste uken, og jeg må si Madicken begynner å bli veldig flink nå hun også. Så gøy å se henne mestre surfingen og bli flinkere for hver dag som går 😏🏄🏽‍♀️

Lets surf 🏄🏽‍♀️😎🍉

Blir ikke mye mer magisk enn å kaste seg ut på surfebrettet i det turkise havet her 😻😻

Surfelæreren vår 🙌🏽

Så trist at ferien vår straks er over.. Er det en ting som er sikkert så er det at jeg skal tilbake på surfcamp med Lapoint igjen! Neste gang har jeg lyst til å teste ut den nye campen deres i Costa Rica– har hørt sykt mye bra om den!!🌴🌍🌞 Hvilken destinasjon ville du valgt hvis du skulle på surfcamp? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg