MIN NYE VINTERJAKKE

// Innlegget inneholder en annonselenke

Jakken finner dere HER 🐻

Jeg har endelig fått meg en ny vinterjakke, for første gang på flere år faktisk! Hovedgrunnen til at jeg måtte få en ny er fordi jeg ikke ønsker å bruke plagg med ekte pels på, noe den forrige vinterjakken min dessverre hadde. Den er solgt, og nå finnes det ikke lenger noe med ekte pels på i mitt hjem. At jeg har hatt vinterjakker med pels på i det hele tatt tidligere er noe jeg angrer veldig på, og hater meg selv for å ha satt mitt behov for en “kul vinterjakke” ovenfor dyrs liv. Det er lett å lukke øynene til sannheten, og det gjør dessverre alt for mange. Inkludert meg selv da jeg var yngre.. Sannheten er at pelsindustrien er grusom, og virkelig ikke noe man kan støtte med god samvittighet. Det burde ikke finnes en eneste god unnskyldning for å kjøpte ekte pels i 2018, det er totalt unødvendig og rett og slett bare kvalmt. 

Det finnes så mange fine alternativer til vinterjakker med fuskepels, som feks denne nye jakken min fra Hollies. Jeg er i alle fall superfornøyd! Håper noen av dere vil revurdere å kjøpe en vinterjakke med ekte pels i år, det hadde gjort meg SÅ glad!! ❤️ Dyrene kan ikke snakke for seg selv, derfor er det viktig at noen av oss gir dem en stemme. Bli med på å gjøre pels til noe som tilhører fortiden og ikke fremtiden 🙂

17 kommentarer

Siste innlegg