MIN BESTE VENNINNE PÅ FARMEN

Mange av dere har lurt på hvem som ble mine nærmeste på Farmen, og dama på bildene over ble faktisk min beste venninne der inne. Med tanke på aldersforskjellen er kanskje ikke vi de “naturlige” bestevenninnene, og jeg vet at verken Dineke eller jeg hadde trodd at vi skulle komme så nærme ved første øyekast. Haha! Det tok riktignok sin tid, de første ukene var ikke Dineke verdens største fan av meg og vi hadde ikke så mye med hverandre å gjøre. Som jeg så vidt har nevnt tidligere slet jeg endel i starten med å bli tatt inn i varmen, og da spesielt av de “eldre damene” inne på gården. Jeg ble vel enkelt og greit stemplet ganske fort da de så meg og hørte hva jeg drev med (blogging), og det var fler som ga meg en kald skulder fra dag én. Heldigvis ble jeg og Dineke satt sammen på felles ansvar for alle måltider, vanning, oppvask og dyrestell i uke 3- og da fikk hun vel for første gang faktisk blitt ordentlig kjent med meg. Siden den uken var vi to som knoll og tott, og vennskapet vårt ble helt utrolig viktig for min trivsel på farmen. Det at hun tok meg inn i varmen forandret nesten alt, og hun fikk vel de andre damene også til å innse at de hadde tatt feil av meg. Hun var også den første som virkelig stod opp for meg foran alle inne på gården, og ingen skulle få lov til å behandle meg dårlig.

De resterende ukene vi hadde sammen på Farmen var virkelig helt fantastiske. Vi to gjorde alt sammen, og med Nikko ble vi en aldri så liten trio. Fy søren så gøy vi tre hadde det, og så mange latterkramper vi hadde sammen. Det er helt utrolig hvor like jeg og Dineke faktisk er, og ikke minst hvor glade vi har blitt i hverandre. Dineke er verdens skjønneste person, som ALLTID er glad, ler og bare er en skikkelig humørspreder. Et veldig positivt tilskudd i livet mitt, og uten tvil en venn jeg ønsker å beholde i 2018. Jeg skal faktisk fly til Stavanger for å besøke henne om 1 uke, og det gleder meg jeg masse til. En liten solskinnshistorie rett og slett, hihi 👯❤️

10 kommentarer
    1. Synes du det ikke blir feil å bruke ring på høyre ringfinger når du verken er forlovet eller gift?

    2. Etter dagens episode av Farmen ble jeg mildt sagt utrolig provosert av deg. Tror du virkelig at Elma skjønner noe som helst når du kjefter på henne ETTER dere finner ut at hu har tissa inne?! Det der er totalt feil metode, jeg ble så sinnsykt skuffa over deg. Og hu slikka ikke hånda du for å si unnskyld. Les deg opp om hunder før du tar ansvar for en.

    3. Du vet at hunden ikke skjønner hvorfor du kjefter på den lenge etter noe har skjedd?
      Du må ta den når det skjer om den skal forstå

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg